Er på vej i bus Oslo-Malmø.
-
@Koefoed Da vi var unge og på SU, tog vi flere gange Säfflebussen fra København til Oslo. Mon det stadig er den, der kører på ruten?
@Camlarsch Dette er norsk DSB (VY bus4you).
-
Er på vej i bus Oslo-Malmø. Det er en vældig behagelig oplevelse trods at jeg nu har været her i 4t og har 3t tilbage (hvorefter jeg skal til Allinge via Ystad). Her er wifi og strøm ved sædet. Jeg har enesæde (tillæg på ca NOK 150) altså sidder ikke ved siden af nogen, og her er masser af benplads og medbragt madpakke.
Og ikke mindst slipper jeg for lufthavne og latterlige fly.@Koefoed På vej til Folkemøde? (Det er vist eneste grund til at tage til Allinge de kommende dage.)
-
@Koefoed På vej til Folkemøde? (Det er vist eneste grund til at tage til Allinge de kommende dage.)
@SorenMRiis Jeps. Og besøge onkel (for første gang siden min tantes begravelse i januar).
-
@Camlarsch Dette er norsk DSB (VY bus4you).
@Koefoed Ah, okay. Busmarkedet *har* vel også udviklet sig siden halvfemserne ...
-
@Koefoed Ah, okay. Busmarkedet *har* vel også udviklet sig siden halvfemserne ...
@Camlarsch Trods alt
-
Er på vej i bus Oslo-Malmø. Det er en vældig behagelig oplevelse trods at jeg nu har været her i 4t og har 3t tilbage (hvorefter jeg skal til Allinge via Ystad). Her er wifi og strøm ved sædet. Jeg har enesæde (tillæg på ca NOK 150) altså sidder ikke ved siden af nogen, og her er masser af benplads og medbragt madpakke.
Og ikke mindst slipper jeg for lufthavne og latterlige fly.>her efter 7t, hvor jeg primært har arbejdet med laptop som skødehund, er jeg ved at være lidt ristet af at køre i bus. Men vi er også midt mellem Lund og Malmø, så busrejsen får jo snart en ende.
-
>her efter 7t, hvor jeg primært har arbejdet med laptop som skødehund, er jeg ved at være lidt ristet af at køre i bus. Men vi er også midt mellem Lund og Malmø, så busrejsen får jo snart en ende.
-
>her efter 7t, hvor jeg primært har arbejdet med laptop som skødehund, er jeg ved at være lidt ristet af at køre i bus. Men vi er også midt mellem Lund og Malmø, så busrejsen får jo snart en ende.
>kort pitstop i Malmø (kaffe og nogle fritter) dernæst tog til Ystad for at se om jeg kunne komme ombord på færgen inden. Det kunne jeg! Man skal spørge pænt, så lykkes det nogle gange.
Propfyldt færge. Propfyldt! Men jeg er i Rønne kl 20 og så er det 13t dør-til-dør transport på landjorden mellem Majorstuen i Oslo og Lones Værelse i Allinge. For ca 750kr. Det er altså ok. -
@sorenhave Ja trætheden skal nok nå at melde sig nogle gange
Tak, jeg skal nok rapportere lidt som jeg plejer. -
>kort pitstop i Malmø (kaffe og nogle fritter) dernæst tog til Ystad for at se om jeg kunne komme ombord på færgen inden. Det kunne jeg! Man skal spørge pænt, så lykkes det nogle gange.
Propfyldt færge. Propfyldt! Men jeg er i Rønne kl 20 og så er det 13t dør-til-dør transport på landjorden mellem Majorstuen i Oslo og Lones Værelse i Allinge. For ca 750kr. Det er altså ok.@Koefoed Det er ok, som man siger på jysk. Nabofamilie har lige booket 3-4 timers sejltur Thisted-Norge i næste vinterferie: 5000 kr. Man kan til sammenligning rejse 2 voksne og to børn på interrail hver eneste dag i en hel måned for 10500kr.
-
Propfyldt færge. Propfyldt! Men jeg er i Rønne kl 20 og så er det 13t dør-til-dør transport på landjorden mellem Majorstuen i Oslo og Lones Værelse i Allinge. For ca 750kr. Det er altså ok.>kærlig hilsen fra Allinge. #folkeKoefoed starter i morgen.
-
@Koefoed Det er ok, som man siger på jysk. Nabofamilie har lige booket 3-4 timers sejltur Thisted-Norge i næste vinterferie: 5000 kr. Man kan til sammenligning rejse 2 voksne og to børn på interrail hver eneste dag i en hel måned for 10500kr.
@tokeriis Ja især færger løber hurtigt op.
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
>kærlig hilsen fra Allinge. #folkeKoefoed starter i morgen.
@Koefoed Godt folkemøde til dig og alle de andre!