Altså godt at se at folk bliver pissed over det spørgsmål fra Mette Thiesen.
-
@Nadia Ja det er godt nok trist. Men jeg vil dog sige at det er godt at der bliver sagt noget imod hende! Der trænger til at være noget mere modspil mod højrefløjens retorik. Det skal ikke være normaliseret at udtale transfobisk eller homofobisk! Det starter på højrefløjen men det spreder sig til resten af samfundet.
@davsebamse @Nadia Nu lever jeg mestendels under en sten, så jeg aner ikke hvilket horribelt spørgsmål fra Thiessen, der er oppe nu?
-
@davsebamse @Nadia Nu lever jeg mestendels under en sten, så jeg aner ikke hvilket horribelt spørgsmål fra Thiessen, der er oppe nu?
-
@tofticles @Nadia og til dels også: https://www.ft.dk/samling/20251/almdel/LIU/spm/4/index.htm
-
@tofticles @Nadia og til dels også: https://www.ft.dk/samling/20251/almdel/LIU/spm/4/index.htm
@davsebamse @Nadia WTF.
-
@davsebamse @tofticles @Nadia Men, er damen da fuldstændig fra forstanden? Jeg har godt hørt, at der findes mennesker der tror, at der findes en eller anden sammenhæng der, men altså… ægte? Tror hun virkelig det?
Åbenbart nok til at spørge.
Shit, det er langt ude.
-
@tofticles @Nadia Ja. Det er ca min reaktion også. Men det er ikke første gang hun er igang. Hun var også med til https://www.ft.dk/ripdf/samling/20241/beslutningsforslag/b47/20241_b47_som_fremsat.pdf
-
@davsebamse @tofticles @Nadia Men, er damen da fuldstændig fra forstanden? Jeg har godt hørt, at der findes mennesker der tror, at der findes en eller anden sammenhæng der, men altså… ægte? Tror hun virkelig det?
Åbenbart nok til at spørge.
Shit, det er langt ude.
@Trine_DK @tofticles @Nadia Ja. De er vist kraftigt inspireret af den retorik der kører i US/UK pt.
-
@Trine_DK @tofticles @Nadia Ja. De er vist kraftigt inspireret af den retorik der kører i US/UK pt.
@davsebamse @tofticles @Nadia
Jeg bliver gentagende gange rystet over, at der findes mennesker der er så hjernedødt dumme, at de tror på sådan noget giftigt ævl. Og især, at nogle af dem alligevel er lykkedes med at blive politikere. Det kan ikke kræve en særligt høj IQ. -
@davsebamse @tofticles @Nadia
Jeg bliver gentagende gange rystet over, at der findes mennesker der er så hjernedødt dumme, at de tror på sådan noget giftigt ævl. Og især, at nogle af dem alligevel er lykkedes med at blive politikere. Det kan ikke kræve en særligt høj IQ.@Trine_DK @davsebamse @tofticles @Nadia jeg tænker at Mette og hvem der nu ellers hopper med på lignende populisme mest ser et potentiale for at lefle for en gruppe vælgere og så skide være med om hun selv tror på det eller ej - og hvem det så i øvrigt går ud over, bare hun får deres stemmer. Fucking røvhuller.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@davsebamse @tofticles @Nadia Udover at det er en vanvittig sammenkobling, så går det også ret meget op imod, hvad vi normalt antager i et åbent retssamfund, nemlig at som udgangspunkt følger organisationer og virksomheder loven til det modsatte er bevist. Man kan sige, at det er et ideelt princip, men store dele af det danske samfund bygger på den antagelse.