Hvem var en af glæderne ved hjemmearbejde er at skulle rydde op efter 5-årigs ekstatiske morgenfødselsdag.(Legetøjet er på 3. runde blandt familiens børn).
-
Hvem var en af glæderne ved hjemmearbejde er at skulle rydde op efter 5-årigs ekstatiske morgenfødselsdag.
(Legetøjet er på 3. runde blandt familiens børn). -
Hvem var en af glæderne ved hjemmearbejde er at skulle rydde op efter 5-årigs ekstatiske morgenfødselsdag.
(Legetøjet er på 3. runde blandt familiens børn).@tokeriis Morgenfødselsdag? 5 år synes jeg er lidt tidligt at starte med gammel dansk.
-
@tokeriis Morgenfødselsdag? 5 år synes jeg er lidt tidligt at starte med gammel dansk.
@drgroftehauge Men gammel dansk gør godt. Det er godt nok længe siden jeg har fået sådan en sidst. @tokeriis
-
@drgroftehauge Men gammel dansk gør godt. Det er godt nok længe siden jeg har fået sådan en sidst. @tokeriis
@svuorela @drgroftehauge Medgivet, det var lidt et andet koncept her til morgen, end gymnasietidens gammel dansk-inducerede morgenfødselsdage, med efterfølgende hjemsendelse af rektor pga. stærk uterlighed.
-
(Legetøjet er på 3. runde blandt familiens børn)."hvem var", har jeg indledt med.. Hmmm… Jeg sidder sideløbende og læser korrektur på forskningsbidrag til hvidbog, så det er ikke fordi jeg ikke kan skrive og læse tekst, jeg sværger!!
Vi er enige om, at vi ikke stræber efter stavemæssig perfektion på Mastodon, vel? -
"hvem var", har jeg indledt med.. Hmmm… Jeg sidder sideløbende og læser korrektur på forskningsbidrag til hvidbog, så det er ikke fordi jeg ikke kan skrive og læse tekst, jeg sværger!!
Vi er enige om, at vi ikke stræber efter stavemæssig perfektion på Mastodon, vel?@tokeriis Jeg læste det indenad som "Hvem var klar over, at..."
Bare rolig, nogle af os sidder ihærdigt og skaber sammenhænge, hvor de ikke nødvendigvis findes!