Fik kæmpe chok, da en spætte (!!) lidt tidligere bankede ind i vinduet ud mod terassen.
-
Fik kæmpe chok, da en spætte (!!) lidt tidligere bankede ind i vinduet ud mod terassen. Spætten fik vist også et chok. Den sad længe på terassen og plirrede med øjnene i en skæv stilling.
Nu er den heldigvis fløjet afsted igen, inden vores kat opdagede den, pyha #engodting
-
Fik kæmpe chok, da en spætte (!!) lidt tidligere bankede ind i vinduet ud mod terassen. Spætten fik vist også et chok. Den sad længe på terassen og plirrede med øjnene i en skæv stilling.
Nu er den heldigvis fløjet afsted igen, inden vores kat opdagede den, pyha #engodting
@tokeriis
Man skulle tro, at hvis noget dyr kan klare den tur uden en hjernerystelse må det være en spætte -
@tokeriis Hvad med dig, plirrer du stadig med øjenene?
-
@tokeriis Hvad med dig, plirrer du stadig med øjenene?
@ondekvinde Jeg har distraheret mig selv ved at læse specialer, jeg skal være censor på. Det tager den værste plirren
️