Kære #FællesHjerne:Hvor handler man, hvis man gerne vil købe danske bøger som ePubs?
-
Kære #FællesHjerne:
Hvor handler man, hvis man gerne vil købe danske bøger som ePubs?@mjj jeg ser at saxo.dk sælger ePub.
-
Kære #FællesHjerne:
Hvor handler man, hvis man gerne vil købe danske bøger som ePubs?@mjj der er altid de store, saxo, bog&ide, plusbog osv.
Liveboox.com er en mulighed. Booktok.dk
Mange steder der sælger fysiske bøger, sælger også e-bøger.Overordnet er det mit indtryk at det i høj grad er Saxo, der sidder på salg af e-bog markedet.
-
@mjj der er altid de store, saxo, bog&ide, plusbog osv.
Liveboox.com er en mulighed. Booktok.dk
Mange steder der sælger fysiske bøger, sælger også e-bøger.Overordnet er det mit indtryk at det i høj grad er Saxo, der sidder på salg af e-bog markedet.
@infonauten @ojs Men er de så beskyttet i alle ender og kanter? For mig er det jo for at kunne læse det på alle ebogslæsere.
-
@infonauten @ojs Men er de så beskyttet i alle ender og kanter? For mig er det jo for at kunne læse det på alle ebogslæsere.
@mjj @ojs jeg har ikke kendskab til brug af DRM i Danmark fra nogen forlag (måske nogen af de helt små, som ikke ved bedre?), det virker ikke og står i vejen for tilgængeligheden. Skulle du være uheldig, er der plugins til calibre der bare fjerner DRM.
Det meste er dog vandmærket, så det kan spores tilbage til din mail, hvis du distribuerer ud i verden.
-
@mjj @ojs jeg har ikke kendskab til brug af DRM i Danmark fra nogen forlag (måske nogen af de helt små, som ikke ved bedre?), det virker ikke og står i vejen for tilgængeligheden. Skulle du være uheldig, er der plugins til calibre der bare fjerner DRM.
Det meste er dog vandmærket, så det kan spores tilbage til din mail, hvis du distribuerer ud i verden.
@infonauten @ojs Okay, meget fint. Det var det, der var min bekymring.
-
@infonauten @ojs Okay, meget fint. Det var det, der var min bekymring.
-
Kære #FællesHjerne:
Hvor handler man, hvis man gerne vil købe danske bøger som ePubs?@mjj jeg har primært shoppet hos williamdam - synes de er et par kroner billigere
-
@infonauten @mjj @ojs Kunne ikke lade være:
-
@infonauten @mjj @ojs Kunne ikke lade være:
-
@infonauten @mjj @ojs Det ligner mere ryd op i vandmærker og andet, end det er hård drm den fjerner