Q: Hvordan genkender man en psykopat?
-
A: Man ser efter, om der er folder i ansigtet, og især om øjnene "smiler med", når munden laver et smil.
Billedet er forresten Malte Larsen fra Dansk Folkeparti. Døm selv, men døm hårdt.
-
A: Man ser efter, om der er folder i ansigtet, og især om øjnene "smiler med", når munden laver et smil.
Billedet er forresten Malte Larsen fra Dansk Folkeparti. Døm selv, men døm hårdt.
@wolf var han ikke fra den rabiate del af nye borgerlige?
-
@wolf Bonus info: Han er en del af det borgerlige boy band samme med Mads Strange, Mitchel Oliver og Mikkel Bjørn. Meget lidt borgerlig, mere nationalkonservativ. Men DR tør som sædvanlig ikke tage skridtet fuldt ud og kalde en skovl for en skovl.
-
@wolf var han ikke fra den rabiate del af nye borgerlige?
@svuorela Var der andre dele af Nye Borgerlige?
-
@svuorela Var der andre dele af Nye Borgerlige?
@wolf alt er vel på en skala...
-
@wolf Bonus info: Han er en del af det borgerlige boy band samme med Mads Strange, Mitchel Oliver og Mikkel Bjørn. Meget lidt borgerlig, mere nationalkonservativ. Men DR tør som sædvanlig ikke tage skridtet fuldt ud og kalde en skovl for en skovl.
-
Mig: kigger nu på alle profilbilleder af dem jeg følger for at finde psykopater

-
Mig: kigger nu på alle profilbilleder af dem jeg følger for at finde psykopater