I dag har jeg lært at det er noe som heter hundetannsmønstret jakke.
-
I dag har jeg lært at det er noe som heter hundetannsmønstret jakke. Og at det ikke er så uvanlig som jeg umiddelbart trodde.
-
I dag har jeg lært at det er noe som heter hundetannsmønstret jakke. Og at det ikke er så uvanlig som jeg umiddelbart trodde.
@tlundbye
Måtte søke det opp...
Men da har jeg lært noe nytt i dag også! -
@tlundbye
Måtte søke det opp...
Men da har jeg lært noe nytt i dag også!@baardhaveland Utrolig hva man kommer over i engelsk krim.
-
@baardhaveland Utrolig hva man kommer over i engelsk krim.
@tlundbye @baardhaveland windows 95 hadde et bakgrunnsmønster som het "houndstooth", det var sånn jeg lærte at det var et vanlig tekstilmønster.
-
@tlundbye @baardhaveland windows 95 hadde et bakgrunnsmønster som het "houndstooth", det var sånn jeg lærte at det var et vanlig tekstilmønster.
@torstein @tlundbye @baardhaveland Jeg koblet ikke umiddelbart det norske uttrykket til vev-mønsteret, for å si det sånn 🫣
-
@torstein @tlundbye @baardhaveland Jeg koblet ikke umiddelbart det norske uttrykket til vev-mønsteret, for å si det sånn 🫣
@Reea Det er faktisk akkurat der @torstein lærte det at eg også lærte det. Hjelper også at eg hadde mamma med søm- og tekstilutdanning som kunne snakke litt om historia, sjølvsagt. @tlundbye @baardhaveland