Dagens svære spørgsmål, som jeg har måttet stille i dag til en udrulningsplan, hvor jeg kom ind som Rasmine Modsat fra sidelinjen:
-
@MThaastrup Uff - godt du lige skrev det.. efter jeg er gået selvstændig har jeg mistet enhver sans for helligdage - og nu sidder jeg hos en kunde, hvor jeg ikke ved om de højhelligholder imorgen
.
-
@MThaastrup Uff - godt du lige skrev det.. efter jeg er gået selvstændig har jeg mistet enhver sans for helligdage - og nu sidder jeg hos en kunde, hvor jeg ikke ved om de højhelligholder imorgen
.
@tofticles @MThaastrup imorgen? Eller røg joken helt henover hovedet på mig her
-
Dagens svære spørgsmål, som jeg har måttet stille i dag til en udrulningsplan, hvor jeg kom ind som Rasmine Modsat fra sidelinjen:
Hvornår laver man IKKE en større opgradering:
1) Fredage
2) Dagen før en ferie, fx Kristi Himmelfartsferien
3) Både 1) og 2) er korrekte
4) Man laver opgraderinger når som helst, pyt med om eksterne driftskonsulenter er tilgængelige - faktisk er det jo smartest, hvis vi når at gå hjem, før problemerne starter, ikke?Nogle gange går det lidt for stærkt...
@MThaastrup Nu spiller jeg lige smart: Det kommer vel an på.
Hvis fejl og katastrofer kan vente til efter weekenden/ferien så er 4) korrekt.
Men det kan det jo sjældent.
Jeg laver helst opgraderinger af mine private systemer om fredagen; så har jeg weekenden til at fixe hvis noget går galt.
-
.
@tofticles
Det gør de ikke. Men nok om 8 dage. Og måske også om 15.(Jeg var også ved at tro, det var denne uge
)
@MThaastrup -
@tofticles @MThaastrup imorgen? Eller røg joken helt henover hovedet på mig her
@klgn @tofticles Jeg opfattede det som en joke
-
@MThaastrup Nu spiller jeg lige smart: Det kommer vel an på.
Hvis fejl og katastrofer kan vente til efter weekenden/ferien så er 4) korrekt.
Men det kan det jo sjældent.
Jeg laver helst opgraderinger af mine private systemer om fredagen; så har jeg weekenden til at fixe hvis noget går galt.
@svuorela Det kan det aldrig i et ministerium.
-
@tofticles
Det gør de ikke. Men nok om 8 dage. Og måske også om 15.(Jeg var også ved at tro, det var denne uge
)
@MThaastrup@notsoloud @tofticles Altså jeg læste det som en joke 🫣
-
1) Fredage
4) Man laver opgraderinger når som helst, pyt med om eksterne driftskonsulenter er tilgængelige - faktisk er det jo smartest, hvis vi når at gå hjem, før problemerne starter, ikke?Nogle gange går det lidt for stærkt...
@MThaastrup Det lyder mest som om det er dig der er rigtigt på den, og alle de andre der tager fejl.
-
@MThaastrup Det lyder mest som om det er dig der er rigtigt på den, og alle de andre der tager fejl.
@m Det var også konklusionen, alle endte med
-
1) Fredage
@MThaastrup Hvis helligdage og andet fravær ikke automatisk tvinges ned i disse værktøjer har ledelsen fejlet. Igen.
Nu er jeg sur og spiser en banan.
-
@MThaastrup Hvis helligdage og andet fravær ikke automatisk tvinges ned i disse værktøjer har ledelsen fejlet. Igen.
Nu er jeg sur og spiser en banan.
@holsta Automatikken hedder åbenbar "Emsige Mette Ser Det"
-
@holsta Automatikken hedder åbenbar "Emsige Mette Ser Det"
@MThaastrup Ja, men så skal du være på altid og hele tiden, og hvad synes Alex mon om dét?
-
@MThaastrup Ja, men så skal du være på altid og hele tiden, og hvad synes Alex mon om dét?
-
-
@holsta 🫣