Søndagens fællesfilm herhjemme er inspireret af @MThaastrup
-
@folfdk @MThaastrup Den var min yndlingsfilm i så mange år, stadig på listen over favoritter forevigt.
Multipass!
@svedigtype @folfdk @MThaastrup Det er en formidabel film. Når den er plat, er den det raffineret.
Jeg så i går Mickey 17, som lige er landet på HBO Max. Det er en utroligt mærkelig film. Det er lidt som en krydsning mellem Grand Budapest Hotel og Starship Troopers - og ja, måske er drys af 5. Element givet de lidt overgearede figurer. -
@svedigtype @folfdk @MThaastrup Det er en formidabel film. Når den er plat, er den det raffineret.
Jeg så i går Mickey 17, som lige er landet på HBO Max. Det er en utroligt mærkelig film. Det er lidt som en krydsning mellem Grand Budapest Hotel og Starship Troopers - og ja, måske er drys af 5. Element givet de lidt overgearede figurer.@mjj @svedigtype @folfdk Jeg har lige fundet Stargate frem fra gemmerne
-
@mjj @svedigtype @folfdk Jeg har lige fundet Stargate frem fra gemmerne
@MThaastrup @mjj @folfdk Oooh, den er også god! Shit, jeg har set den mange gange
-
@MThaastrup @mjj @folfdk Oooh, den er også god! Shit, jeg har set den mange gange
@svedigtype @mjj @folfdk Det har jeg også, men et stykke tid siden sidst
-
@svedigtype @mjj @folfdk Det har jeg også, men et stykke tid siden sidst
@MThaastrup @mjj @folfdk Skal du se den i aften? Jeg tænker watch-party nu
!
-
!
@svedigtype @mjj @folfdk Jeg er en halv time inde i den - ved ikke, om jeg ser den færdigt, har desværre en akut krise i Michelles klasse at håndtere.
Grænseoverskridende dreng, der åbenbart de sidste 14 dage er spiralled HELT ud af kontrol. Halvdelen af pigerne har voldsomme oplevelser, min egen inklusiv. Taler med forældre, skriver til skoleledelse osv.
-
!
@svedigtype @MThaastrup @mjj @folfdk Uuh.. Kan den streames nogensteder? Jeg så den kun en gang - lige da den kom ud - kan kun huske at James Spader er med i den
.
-
@svedigtype @MThaastrup @mjj @folfdk Uuh.. Kan den streames nogensteder? Jeg så den kun en gang - lige da den kom ud - kan kun huske at James Spader er med i den
.
@tofticles @MThaastrup @mjj @folfdk Jeg sad lige og tjekkede men det ser ud til den skal lejes ... Som vanligt med de film vi gerne vil se
-
@svedigtype @mjj @folfdk Jeg er en halv time inde i den - ved ikke, om jeg ser den færdigt, har desværre en akut krise i Michelles klasse at håndtere.
Grænseoverskridende dreng, der åbenbart de sidste 14 dage er spiralled HELT ud af kontrol. Halvdelen af pigerne har voldsomme oplevelser, min egen inklusiv. Taler med forældre, skriver til skoleledelse osv.
@MThaastrup Aish, det lyder virkelig ikke godt
-
Søndagens fællesfilm herhjemme er inspireret af @MThaastrup
https://helvede.net/@MThaastrup/114558627515875758
Af uransagelige grunde havde vores teens ikke set den endnu (vi har dog været MCU igennem og mange klassikere fra 70-80-90'erne) så nu sidder vi og glæder os (nogle af os i hvert fald!)
@folfdk Vent, vent! Jeg kender den her. Den Femte Sans?
-
@tofticles @MThaastrup @mjj @folfdk Jeg sad lige og tjekkede men det ser ud til den skal lejes ... Som vanligt med de film vi gerne vil se
@svedigtype @tofticles @mjj @folfdk Jeg købte den på YouTube. Sorry
-
-
@MThaastrup Aish, det lyder virkelig ikke godt
@svedigtype @mjj @folfdk Not really. Jeg var rystet først. Nu er jeg rasende. Især fordi min erfaring med netop de forældre i en ellers SUPERharmonisk klasse både blandt børn og forældre, er, at de formentlig ikke lytter
-
@Eg0nJN @svedigtype @tofticles @mjj @folfdk Det er Stargate, der ledes efter
-
@Eg0nJN @svedigtype @tofticles @mjj @folfdk Det er Stargate, der ledes efter
@MThaastrup @Eg0nJN @svedigtype @tofticles @mjj @folfdk Stargate er ekstremt corny men jeg
den, vorter & det hele som man siger
ku også godt li serien i sin tid, Teal'C slaps
-
@MThaastrup @Eg0nJN @svedigtype @tofticles @mjj @folfdk Stargate er ekstremt corny men jeg
den, vorter & det hele som man siger
ku også godt li serien i sin tid, Teal'C slaps
@jwcph @MThaastrup @Eg0nJN @svedigtype @tofticles @folfdk Jeg er i tvivl om serien - den var hit & miss
-
@svedigtype @mjj @folfdk Not really. Jeg var rystet først. Nu er jeg rasende. Især fordi min erfaring med netop de forældre i en ellers SUPERharmonisk klasse både blandt børn og forældre, er, at de formentlig ikke lytter
@MThaastrup Ugh, jeg håber virkelig de lytter efter! Jeg kan kun forestille mig hvor frustrerende det må være hvis de ikke vil erkende at deres barn har en meget uhensigtsmæssig adfærd i skolen
Men forhåbentlig er der også nogle lærer der ser det?
-
@jwcph @MThaastrup @Eg0nJN @svedigtype @tofticles @folfdk Jeg er i tvivl om serien - den var hit & miss
@mjj @jwcph @MThaastrup @Eg0nJN @svedigtype @tofticles
Men shoot and miss, det er Star Wars, ikke?
-
@folfdk Vent, vent! Jeg kender den her. Den Femte Sans?
Er du et programmeringssprog?
Du har i hvert fald mange off-by-one errors
(Og du ved jo udemærket hvad den hedder!
)
-
@MThaastrup Ugh, jeg håber virkelig de lytter efter! Jeg kan kun forestille mig hvor frustrerende det må være hvis de ikke vil erkende at deres barn har en meget uhensigtsmæssig adfærd i skolen
Men forhåbentlig er der også nogle lærer der ser det?
@svedigtype @mjj @folfdk
Det er faktisk svært at svare på. Ikke fordi jeg ikke kan svaret, men fordi det ville kræve for personlige informationer, der ikke hører til på SoMe. Så. Jeg springer over at svare, ok?