På Gedser-Rostock-færgen på vej til Stettin.
-
Edit: rettet til korrekt polsk stavemåde, med tak til Philip

På Gedser-Rostock-færgen på vej til Szczecin. For første gang i flere år har jeg pakket en ordentlig frokost at have med. Sidder med et stort smil lige nu

-
Edit: rettet til korrekt polsk stavemåde, med tak til Philip

På Gedser-Rostock-færgen på vej til Szczecin. For første gang i flere år har jeg pakket en ordentlig frokost at have med. Sidder med et stort smil lige nu

@tanyakaroli Undskyld men altså som halvpolak bliver jeg jo nød til at sige det: Szczecin.
At bruge gamle tyske navne om polske byer er… ikke i mode siden 1940-erne

-
@tanyakaroli Undskyld men altså som halvpolak bliver jeg jo nød til at sige det: Szczecin.
At bruge gamle tyske navne om polske byer er… ikke i mode siden 1940-erne

@philip sorry, sorry, jeg skulle lige lære det først! Fantastisk stavemåde, er helt pjattet med alle d’erne 🥰
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
@philip sorry, sorry, jeg skulle lige lære det først! Fantastisk stavemåde, er helt pjattet med alle d’erne 🥰
@tanyakaroli Min mor er fra Świnoujście lidt nordpå. Det er bare et bynavn der kan noget

-
@philip (Og jeg gik i øvrigt ud fra at det bare var en danificeret stavemåde)
-
@tanyakaroli Min mor er fra Świnoujście lidt nordpå. Det er bare et bynavn der kan noget

@philip Der er schwung over polsk! Jeg er også begejstret for maden - foreløbig er det hele en fest!
-
@philip Der er schwung over polsk! Jeg er også begejstret for maden - foreløbig er det hele en fest!
@tanyakaroli
Hvad skal du i Polen?
@philip -
@tanyakaroli
Hvad skal du i Polen?
@philip
️