Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.
-
Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.
Jeg har bare fået en søster, som har frygtelig travlt, og derudover vundet retten til ikke at sige ret meget om dansk politik.
Velkommen til livet på sidelinjen. Der findes værre steder at være.
-
Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.
Jeg har bare fået en søster, som har frygtelig travlt, og derudover vundet retten til ikke at sige ret meget om dansk politik.
Velkommen til livet på sidelinjen. Der findes værre steder at være.
Jeg troede det var nu du skulle kapitalisere på den inside viden du har og lave et nyhedsbrev formedelst 250,-/måned

Jeg tænker du ikke helt er ny til situationen, men jeg håber familiemiddage osv stadig kan lade sig gøre.
Og tillykke til din søster. Jeg håber hun kan sætte et aftryk hun bliver stolt af.
(Men du må jo godt påvirke den anden vej, måske nævne muligheden for at få regionerne på Mastodon?
) -
Jeg troede det var nu du skulle kapitalisere på den inside viden du har og lave et nyhedsbrev formedelst 250,-/måned

Jeg tænker du ikke helt er ny til situationen, men jeg håber familiemiddage osv stadig kan lade sig gøre.
Og tillykke til din søster. Jeg håber hun kan sætte et aftryk hun bliver stolt af.
(Men du må jo godt påvirke den anden vej, måske nævne muligheden for at få regionerne på Mastodon?
)Tusind tak
Værdien af den insiderviden, jeg faktisk har, kan vistnok dækkes for et honorar af 2,5 kr betalt hvert andet år.
Den samlede indsigt er vist sådan noget med:
Hvis du mener, at en persons rolle i politik giver dig retten til at belære deres familiemedlemmer om, hvor dårlige de er, vil du blive mødt med helt særlige og specialiserede afarter af sarkasme.
-
Nej, jeg har ikke hermed fået nogen særlig politisk indflydelse.
Jeg har bare fået en søster, som har frygtelig travlt, og derudover vundet retten til ikke at sige ret meget om dansk politik.
Velkommen til livet på sidelinjen. Der findes værre steder at være.
Tillykke med din søs. (Kan man egentlig sige det?
) Endelig den rigtige kvinde til opgaven i Kirkeministeriet, synes jeg. Men Ida får meget at se til, med Sundhed ved siden af. -
Tillykke med din søs. (Kan man egentlig sige det?
) Endelig den rigtige kvinde til opgaven i Kirkeministeriet, synes jeg. Men Ida får meget at se til, med Sundhed ved siden af.@aseking Det kan man. Vistnok oftest uden "din". Mærkelig nok lyder "Tillykke med søs" mere rigtigt i mine øren.
Jeg kan sagtens finde på at kalde hende - og Kirsten - "søs" selv.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic