Har netop set Cloud Atlas for første gang - efter anbefaling af min mand.
-
Har netop set Cloud Atlas for første gang - efter anbefaling af min mand. YngsteSøn så endda med, yay
Jeg elskede den, er helt overvældet af indtryk! -
Har netop set Cloud Atlas for første gang - efter anbefaling af min mand. YngsteSøn så endda med, yay
Jeg elskede den, er helt overvældet af indtryk!@tanyakaroli Har du læst bogen? Den er fremragende.
-
@tanyakaroli Har du læst bogen? Den er fremragende.
@bodhipaksa Nej, men det skal jeg da helt sikkert gøre!
-
@bodhipaksa Nej, men det skal jeg da helt sikkert gøre!
@tanyakaroli Jeg må se filmen!
-
@tanyakaroli Jeg må se filmen!
@bodhipaksa Dét må du! Helt fantastisk!
-
Jeg elskede den, er helt overvældet af indtryk!@tanyakaroli Jeg må indrømme jeg havde det ekstremt svært ved instruktørernes valg i forhold til casting. Hugh Grant i yellowface 🫠.
-
@tanyakaroli Jeg må indrømme jeg havde det ekstremt svært ved instruktørernes valg i forhold til casting. Hugh Grant i yellowface 🫠.
@Em_Jay flere nåede at have farver de ikke var født med, så det var bare en del af konceptet, som jeg ser det.
-
@Em_Jay flere nåede at have farver de ikke var født med, så det var bare en del af konceptet, som jeg ser det.
@tanyakaroli Men det er også noget de har valgt at høre i filmen, modsat bogen. Og jeg vil vove at påstå at der er forskel på når brune mennesker sminkes hvide og hvide mennesker sminkes brune.
-
@tanyakaroli Men det er også noget de har valgt at høre i filmen, modsat bogen. Og jeg vil vove at påstå at der er forskel på når brune mennesker sminkes hvide og hvide mennesker sminkes brune.
@Em_Jay helt klart. Samtidig synes jeg det er værre i en film hvor det kun går den ene vej (hvide som andre farver) end i en hvor det er en del af konceptet. Jeg har ikke læst bogen, så der ved jeg ikke hvordan figurerne forbindes over tid.