Vente-vente på film sammen med min bror.
-
@MThaastrup Oddyssey?
@jessen_it Jep, den var virkelig fin
-
@MThaastrup god fornøjelse. Hvad skal ses ?
@martinodder Vi så Odessey
-
@jessen_it Jep, den var virkelig fin
@MThaastrup det er den

-
@martinodder Vi så Odessey
@MThaastrup var den god ? Der er meget snak om den i medierne.
-
@MThaastrup var den god ? Der er meget snak om den i medierne.
@martinodder
Jeg synes virkelig, at den ydede historien retfærdighed med enkelte undtagelser - og jeg har ellers fået den fortalt som godnathistorie som barn, selv læst den flere gange osv., så jeg kunne godt have været den ret kritiske type -
@martinodder
Jeg synes virkelig, at den ydede historien retfærdighed med enkelte undtagelser - og jeg har ellers fået den fortalt som godnathistorie som barn, selv læst den flere gange osv., så jeg kunne godt have været den ret kritiske type@MThaastrup ok så den kan godt anbefales ?
-
@MThaastrup ok så den kan godt anbefales ?
@martinodder Ja bestemt
-
@martinodder Ja bestemt
@MThaastrup så kan det være man skal forbi bio en tur. Tak
-
@MThaastrup så kan det være man skal forbi bio en tur. Tak
@martinodder Og hvis du har muligheden, vælg gode sæder (altså selve stolen, ikke hvor den er placeret i salen osv.) - det er mange timer at sidde ned
-
@martinodder Og hvis du har muligheden, vælg gode sæder (altså selve stolen, ikke hvor den er placeret i salen osv.) - det er mange timer at sidde ned
@MThaastrup tak for tippet

-
@martinodder
Jeg synes virkelig, at den ydede historien retfærdighed med enkelte undtagelser - og jeg har ellers fået den fortalt som godnathistorie som barn, selv læst den flere gange osv., så jeg kunne godt have været den ret kritiske type@MThaastrup
Tak for anmeldelse!Vi har en tid onsdag aften, det vil jeg glæde mig til!