Havde troet jeg ville skrive dette opslag i slutningen af året, men jeg kan mærke indeni at det er nu eller aldrig.
-
Havde troet jeg ville skrive dette opslag i slutningen af året, men jeg kan mærke indeni at det er nu eller aldrig.
Med udgangen af juni slutter mit Facebookeventyr - et eventyr der endte med at blive mareridt.
Jeg er stolt over at tage denne beslutning, for Facebook har været en stor del af mit digitale liv i mange år, men nu er det på tide at komme videre - videre til noget bedre, noget roligt, noget tilvalgt, noget der ikke drukner i støj 🪷
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
Med udgangen af juni slutter mit Facebookeventyr - et eventyr der endte med at blive mareridt.
Jeg er stolt over at tage denne beslutning, for Facebook har været en stor del af mit digitale liv i mange år, men nu er det på tide at komme videre - videre til noget bedre, noget roligt, noget tilvalgt, noget der ikke drukner i støj 🪷
@lykkebrammer Jeg var virkelig glad for at lade den bagude - den serverede godt nok mest feces til sidst, selv om jeg havde gode forbindelser med gode budskaber, syntes den lige at en midaldrende hvid mand med interesse for digitalisering nok gerne ville se en masse manosphere-opslag.
I forhold til hvor overbevist den var om at jeg er fascist, har jeg ikke SÅ stor tillid til maskinlæringen i det -
S suneauken@mastodon.world shared this topic