Der mangler et site a' la DeviantArt i fødiverset.
-
Der mangler et site a' la DeviantArt i fødiverset. Det er en skam at folks fine kreationer ryger ud af feedet efter et stykke tid her på Mastodon.
-
Der mangler et site a' la DeviantArt i fødiverset. Det er en skam at folks fine kreationer ryger ud af feedet efter et stykke tid her på Mastodon.
@simonjust PixelFed kan vel god dække det behov.
PixelFed.dk virker til mest at blive brugt til billeder, men der kunne vel sagtens være kontoer der poster deres kunst.
-
@simonjust PixelFed kan vel god dække det behov.
PixelFed.dk virker til mest at blive brugt til billeder, men der kunne vel sagtens være kontoer der poster deres kunst.
@UlrikNyman
Det kan det så absolut sagtens, men hver enkelt Pixelfed-konto virker alligevel lidt afskåret fra de andre, så der er ikke et egentligt "community-feel".DeviantArts opbygning inspirerer lidt folk til at hoppe rundt mellem de forskellige kunstnere
Men man kunne måske sagtens lave en oversigt, der samler de forskellige kreationer.
-
@UlrikNyman
Det kan det så absolut sagtens, men hver enkelt Pixelfed-konto virker alligevel lidt afskåret fra de andre, så der er ikke et egentligt "community-feel".DeviantArts opbygning inspirerer lidt folk til at hoppe rundt mellem de forskellige kunstnere
Men man kunne måske sagtens lave en oversigt, der samler de forskellige kreationer.
@simonjust Nu har jeg ikke selv brugt DivantArt, så det var måske også lidt tosset at udtale mig om det.
Jeg savner jo også selv en LinkedIn variant i fediverset.
Nolto lukkede jo desværre igen.
-
@simonjust Nu har jeg ikke selv brugt DivantArt, så det var måske også lidt tosset at udtale mig om det.
Jeg savner jo også selv en LinkedIn variant i fediverset.
Nolto lukkede jo desværre igen.
@UlrikNyman
Man kunne godt lave sådan en webring af kreative Pixelfed-brugereJa, det var ærgerligt - man kan håbe at Nolto-udvikleren finder gnisten igen. Der dukker jo jævnligt #fedihire-opslag op, så der er et "marked"
-
@UlrikNyman
@simonjust @UlrikNyman Det er den måde, det er sat op på.
Men der kunne jo sagtens laves et præsentationsmodul, så man kunne sætte det op til, at forsiden viste folks værker. -
@simonjust @UlrikNyman Det er den måde, det er sat op på.
Men der kunne jo sagtens laves et præsentationsmodul, så man kunne sætte det op til, at forsiden viste folks værker.@mjj @UlrikNyman Jep - egentlig ville det nok være den hurtigste måde at sætte sådan en service i værk på i stedet for at bygge noget fra bunden.
-
M malte@radikal.social shared this topic