#DanmarkSkifter #NyPåMastodon #DKMastodon
-
En af de store fordele ved FB er, at man kan lave sider. Dvs. hvis du har en virksomhed, kan du lave en side, der kun handler om den.
Kan man også det her? Er der integrationer, som kan hjælpe en på vej i forhold til dette? Giver det overhovedet mening i det her fedivers?
-
En af de store fordele ved FB er, at man kan lave sider. Dvs. hvis du har en virksomhed, kan du lave en side, der kun handler om den.
Kan man også det her? Er der integrationer, som kan hjælpe en på vej i forhold til dette? Giver det overhovedet mening i det her fedivers?
@anetteasp godt spørgsmål .. jeg ser mere mastodon som en slags X , på mit arbejde havde vi et par firmaprofiler der , men man skulle logge ind på hver profil for at lave opslag og så galdt det om at dele hashtags
-
@anetteasp godt spørgsmål .. jeg ser mere mastodon som en slags X , på mit arbejde havde vi et par firmaprofiler der , men man skulle logge ind på hver profil for at lave opslag og så galdt det om at dele hashtags
@kkdk Ja, har det på fornemmelsen. Det ville bare være dejligt, hvis der kunne laves noget i den stil her. For det er det, som holder mange af mine. venner og kolleger på FB. Det er let, og det det synes jo også de andre 4 mio. brugere på FB
-
@anetteasp kan man det i Friendica @simonjust?
-
@anetteasp kan man det i Friendica @simonjust?
@klgn Ja, det kan man - her er et eksempel:
https://friendica.dk/contact/504508/conversations (kontotypen: organization)@anetteasp En lille intro: Friendica er et socialt medie, der hænger sammen med Mastodon, de er ret ens, men ligner blot mere Facebook i sit udtryk. Friendica har også en slags grupper ligesom på Facebook.
Ulempen er så, at man skal have en separat brugerkonto til hvert login, men du kan poste fra Mastodon til Friendica og omvendt