Store danske medier hvor mit navn har figureret: Information, Ekstra Bladet, Weekendavisen, Politiken, dr.dk, Filmmagasinet Ekko.
-
Store danske medier hvor mit navn har figureret: Information, Ekstra Bladet, Weekendavisen, Politiken, dr.dk, Filmmagasinet Ekko.
- “Ej, hvor flot”
1/3
-
- “Ej, hvor flot”
1/3
I Weekendavisen og i Ekko blev jeg voksenmobbet grundet ting, jeg skrevet i en boganmeldelse og senere en filmanmeldelse i Ekstra Bladet. Lol.
2/3 -
I Weekendavisen og i Ekko blev jeg voksenmobbet grundet ting, jeg skrevet i en boganmeldelse og senere en filmanmeldelse i Ekstra Bladet. Lol.
2/3På dr.dk var der tale om en fejl. På eb.dk var der røget en anmeldelse ud af en Leonard Cohen-koncert i Tivoli med mit navn på. Dr.dk lavede en citathistorie på begivenheden. Men det var ikke mig, der havde anmeldt. Det havde musikanmelderen.
Så alt i alt, ikke så flot alligevel.
3/3 -
På dr.dk var der tale om en fejl. På eb.dk var der røget en anmeldelse ud af en Leonard Cohen-koncert i Tivoli med mit navn på. Dr.dk lavede en citathistorie på begivenheden. Men det var ikke mig, der havde anmeldt. Det havde musikanmelderen.
Så alt i alt, ikke så flot alligevel.
3/3@anport "kendt fra medierne". Det skal da direkte på CV'et.
-
@anport "kendt fra medierne". Det skal da direkte på CV'et.
@infonauten ha ha, ja, naturligvis, og så nævner vi selvfølgelig ikke noget om, halvdelen af gangene var grundet voksenmobning eller fejl og misforståelser
-
@anport "kendt fra medierne". Det skal da direkte på CV'et.
@infonauten @anport Næ-næ. Jacob Ø+ - kendt fra Mastodon
-
@infonauten @anport Næ-næ. Jacob Ø+ - kendt fra Mastodon
@simonjust @infonauten nå ja, naturligvis