Anti-Torsdags-Trivsel: At arbejde med mudderfuckin’ Wordpress!
-
TorsdagsTrivsel: Jeg har forladt skrivebordet, sidder nu i metroen, på vej for at mødes med min hustru ved Trianglen og gå en lang tur under åben himmel.
️
️
-
TorsdagsTrivsel: Jeg har forladt skrivebordet, sidder nu i metroen, på vej for at mødes med min hustru ved Trianglen og gå en lang tur under åben himmel.
️
️
@anport Det ville jeg også gøre. Jeg har ingen lyst til at arbejde mere med Wordpress efter at have lavet seneste sitedesign på Superkultur... og det er alligevel 2-3 år siden.
-
@anport Det ville jeg også gøre. Jeg har ingen lyst til at arbejde mere med Wordpress efter at have lavet seneste sitedesign på Superkultur... og det er alligevel 2-3 år siden.
@fanden det her bliver ihvertfald ALLERSIDSTE gang, jeg skal lave noget for andre i WP. Slut, prut, finale - totalt enshittified CMS.
GAAAAH!!!! -
@fanden det her bliver ihvertfald ALLERSIDSTE gang, jeg skal lave noget for andre i WP. Slut, prut, finale - totalt enshittified CMS.
GAAAAH!!!!@anport Det er én ting at man i 2025 er nødt til at tage alle mulige weirdo skærmstørrelser og -formater i betragtning, når man udvikler hjemmesider, men Wordpress hjælper virkelig ikke når de insisterer på at være en lille smule af alt til enhver tænkelig anvendelse.
Jeg har flere gange fantaseret højt om, at gå tilbage til Wordpress 2.7 fra 2009, hvor installationsfilen fyldte 1.8Mb, og så kun implementere de mellemliggende sikkerhedsupdates.
Tænk hvilket smidigt lille system, man kunne ha'!
-
@anport Det er én ting at man i 2025 er nødt til at tage alle mulige weirdo skærmstørrelser og -formater i betragtning, når man udvikler hjemmesider, men Wordpress hjælper virkelig ikke når de insisterer på at være en lille smule af alt til enhver tænkelig anvendelse.
Jeg har flere gange fantaseret højt om, at gå tilbage til Wordpress 2.7 fra 2009, hvor installationsfilen fyldte 1.8Mb, og så kun implementere de mellemliggende sikkerhedsupdates.
Tænk hvilket smidigt lille system, man kunne ha'!
@fanden ja, en WP-ultra-light ville ikke være dårligt, altså de ting jeg laver for andre er jo altid ret simple, ikke rocket-sciene, men WP insisterer på at fuldstændig overkomplicere tingene HELE TIDEN *skrig* *kaster med ting*