BREAKING: Jeg udgiver et zine på forlaget Cultpump til oktober!
-
@katharsisdrill fedt! Dejligt at høre på dag 1 af projektet
-
Dette indlæg er slettet!
@simonjust ja, jeg er allerede lidt rundforvirret, har lige hentet omkring 100 printsider fra reolens arkiver og 25 nye prints, nu skal der snart grovsorteres i al materialet. Jeg håber virkelig begrænsningen på "kun" 24 sider bliver til min fordel om et par dage ...
-
@simonjust ja, jeg er allerede lidt rundforvirret, har lige hentet omkring 100 printsider fra reolens arkiver og 25 nye prints, nu skal der snart grovsorteres i al materialet. Jeg håber virkelig begrænsningen på "kun" 24 sider bliver til min fordel om et par dage ...
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@simonjust lol, ja, jeg må sgu' nok bikse en 2'er sammen til julesalget!
Det slog mig lige, at jeg skal da ringe rundt til et par kommunalpolitikere og sælge dem en helsides annnonce i mit zine. Men hvad skal det koste?
25.000 kroner?
Og så fire af dem, så kan jeg ... hmm ... lad os se ... holde ferie på Zanzibar i seks måneder til næste år, lolz. -
@simonjust lol, ja, jeg må sgu' nok bikse en 2'er sammen til julesalget!
Det slog mig lige, at jeg skal da ringe rundt til et par kommunalpolitikere og sælge dem en helsides annnonce i mit zine. Men hvad skal det koste?
25.000 kroner?
Og så fire af dem, så kan jeg ... hmm ... lad os se ... holde ferie på Zanzibar i seks måneder til næste år, lolz.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@simonjust det er min ven, der trykker det, så det er en betaling for en WP-hjemmeside, jeg på et tidspunkt lavede til hans business.
Ren bytteøkonomi velsagtens -
@simonjust det er min ven, der trykker det, så det er en betaling for en WP-hjemmeside, jeg på et tidspunkt lavede til hans business.
Ren bytteøkonomi velsagtens -
Ren bytteøkonomi velsagtensDette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
-
Dette indlæg er slettet!
@simonjust helt sikkert, der er mange aparte sager dér
-
@katharsisdrill fedt! Dejligt at høre på dag 1 af projektet
@Jacob Ø+ - Bliver det fotokopi-indhold med serigrafiomslag - eller ren serigrafi? (Går ud fra at der er noget af det der er serigrafi) -
@Jacob Ø+ - Bliver det fotokopi-indhold med serigrafiomslag - eller ren serigrafi? (Går ud fra at der er noget af det der er serigrafi)
@katharsisdrill hmm, jeg skal lige høre med Zven - men jeg tænker umiddelbart serigrafiomslag og så fotokopier, skal mødes med manden om to-tre uger, når jeg er klar, så lægger vi dér en trykke-slagplan
-
@katharsisdrill hmm, jeg skal lige høre med Zven - men jeg tænker umiddelbart serigrafiomslag og så fotokopier, skal mødes med manden om to-tre uger, når jeg er klar, så lægger vi dér en trykke-slagplan
@Jacob Ø+ - Cool. Skriv til mig hvis jeg pludselig forsvinder ud i virkeligheden og glemmer alt om sociale medier for en tid. -
@Jacob Ø+ - Cool. Skriv til mig hvis jeg pludselig forsvinder ud i virkeligheden og glemmer alt om sociale medier for en tid.
@katharsisdrill det vil jeg gøre
-
BREAKING: Jeg udgiver et zine på forlaget Cultpump til oktober!
Titel: Om natten hænger mine øjne på en bøjle.
Sider: 24 s/h.
Antal: 80 eksemplarer.Det bliver kanon og drønliderligt!
STAY TUNED!@anport jaaaa! Hurra!
Releaseparty when?
-
@anport jaaaa! Hurra!
Releaseparty when?
@mosgaard MEGA HURRA FAKTISK
Jeg ved ikke lige med releaseparty, men jeg må da hitte på noget eller ihvertfald er det jo en god anledning til at holde en sodavandsfest, lol