Min #fredagsbog er *ikke* Om udregning af rumfang VI af Solvej Balle, for vi har ventet utålmodigt på, at den skulle udkomme!
-
Min #fredagsbog er *ikke* Om udregning af rumfang VI af Solvej Balle, for vi har ventet utålmodigt på, at den skulle udkomme! Men nu er der endelig kommet udgivelsdag for den (20/8), så den er bestilt!
-
Min #fredagsbog er *ikke* Om udregning af rumfang VI af Solvej Balle, for vi har ventet utålmodigt på, at den skulle udkomme! Men nu er der endelig kommet udgivelsdag for den (20/8), så den er bestilt!
@Camlarsch Ah, enden er i sigte. Så vil jeg snarligst læse bind 1. Måske skulle jeg gøre det d. 18. november.
-
@Camlarsch Ah, enden er i sigte. Så vil jeg snarligst læse bind 1. Måske skulle jeg gøre det d. 18. november.
@Camlarsch Ha, jeg skal ikke læse den på d. 18. november - jeg er nr 65 i bibliotekskøen! Men det er også godt at have noget at glæde sig til.
-
@Camlarsch Ha, jeg skal ikke læse den på d. 18. november - jeg er nr 65 i bibliotekskøen! Men det er også godt at have noget at glæde sig til.
@Rayburnmaarup @Camlarsch
Jeg købte bogen for en måned siden, den ligger desværre bare og blomstrer på natbordet ... MEN den skal med i rygsækken, når jeg flytter til Møn i weekenden og har en uges ophold dér. Jeg tror, varm kakao og Solvej Balle er det perfekte mix, når man skal bo på en bondegård -
@Rayburnmaarup @Camlarsch
Jeg købte bogen for en måned siden, den ligger desværre bare og blomstrer på natbordet ... MEN den skal med i rygsækken, når jeg flytter til Møn i weekenden og har en uges ophold dér. Jeg tror, varm kakao og Solvej Balle er det perfekte mix, når man skal bo på en bondegård@anport jamen Jacob, du kan ikke rejse ud af København hele tiden, så mister jeg mit eneste lille storby-fix med dine ture rundt i byen.
Det er så stille her i provinsen og spisestederne så middelmådige.
-
@anport jamen Jacob, du kan ikke rejse ud af København hele tiden, så mister jeg mit eneste lille storby-fix med dine ture rundt i byen.
Det er så stille her i provinsen og spisestederne så middelmådige.
@mosgaard aha, jamen så … så må jeg jo blive hjemme og udsætte mit eget bondegårdsfix