I aften bliver en double-feature aften!
-
Jeg starter med fortsættelsen til gårsdagens film, nemlig The Black Phone 2.
Når rulleteksterne til den går i gang, så stormer jeg ud og ind til reklameblokken til den næste film: The Conjuring: Last Rites.
Det er første gang, mener jeg, at jeg ser to gysere i streg i biffen. Det bliver spændende!
-
Jeg starter med fortsættelsen til gårsdagens film, nemlig The Black Phone 2.
Når rulleteksterne til den går i gang, så stormer jeg ud og ind til reklameblokken til den næste film: The Conjuring: Last Rites.
Det er første gang, mener jeg, at jeg ser to gysere i streg i biffen. Det bliver spændende!
@nickfrederiksen God fornøjelse med den double-feature! 🥳
-
@nickfrederiksen God fornøjelse med den double-feature! 🥳
@anport jo tak!
-
@nickfrederiksen hvordan gik det egentlig med at se to gyserfilm i træk på det store lærred? Var filmene ok? Den ene lidt bedre end den anden - eller?
-
@nickfrederiksen hvordan gik det egentlig med at se to gyserfilm i træk på det store lærred? Var filmene ok? Den ene lidt bedre end den anden - eller?
@anport Hej, det fik jeg aldrig meldt tilbage på...
Det gik ganske fint, lidt presset i mellem de to, men ellers fint.
Begge to var faktisk uhyggelige. Gode på hver deres måde.
Black Phone 2 synes jeg var bedre end 1'eren og Conjuring var markant bedre end 3'eren.
-
@anport Hej, det fik jeg aldrig meldt tilbage på...
Det gik ganske fint, lidt presset i mellem de to, men ellers fint.
Begge to var faktisk uhyggelige. Gode på hver deres måde.
Black Phone 2 synes jeg var bedre end 1'eren og Conjuring var markant bedre end 3'eren.
@nickfrederiksen Lyder godt. jeg har selv stadig Black Phone 1 til gode, men læste da forleden, at 2’eren fik en rimelig god modtagelse.
Og jeg har mistet overblikket over alle de Conjuring-film, men jeg fik da set den første film, som da efterhånden må ha’ 10 år på bagen …