Uha den er svær i dag...
-
Uha den er svær i dag... Så få dage tilbage, og så mange film....
Skulle man kaste sog over The Thing, Poltergeist, eller måske Psycho? Jeg har også Bram Stokers Dracula... Hmmmm....
Tror det bliver The Thing i dag... Så må jeg snyde lidt og se de andre senere....
-
Skulle man kaste sog over The Thing, Poltergeist, eller måske Psycho? Jeg har også Bram Stokers Dracula... Hmmmm....
Tror det bliver The Thing i dag... Så må jeg snyde lidt og se de andre senere....
@nickfrederiksen Jeg så ‘The Thing’ i sidste uge, havde glemt alt om den, hvordan den udvikler sig etc.
Den var mere bizar og underholdende end jeg lige huskede den. Ikke så klammo og uhyggelig. Også interessant at forlægget er en gammel novelle fra 1938. -
@nickfrederiksen
Vi har været meget dovne og set Scary Movie. -
@nickfrederiksen Jeg så ‘The Thing’ i sidste uge, havde glemt alt om den, hvordan den udvikler sig etc.
Den var mere bizar og underholdende end jeg lige huskede den. Ikke så klammo og uhyggelig. Også interessant at forlægget er en gammel novelle fra 1938.@anport jeg synes faktisk den er ret klam. Jo man kan godt se det er dukker, men det spiller så godt sammen at det ikke gør noget.
-
@anport jeg synes faktisk den er ret klam. Jo man kan godt se det er dukker, men det spiller så godt sammen at det ikke gør noget.
@nickfrederiksen jeg tog mig selv i at grine flere gange, bl.a. den scene hvor maven åbner sig og viser tænder

Og superfed og åben slutning, kan godt li’ vi som publikum får mulighed for at digte vores egen slutning
-
@nickfrederiksen jeg tog mig selv i at grine flere gange, bl.a. den scene hvor maven åbner sig og viser tænder

Og superfed og åben slutning, kan godt li’ vi som publikum får mulighed for at digte vores egen slutning
@anport det er også en ikonisk scene. Det er så også meget fedt at filmen ikke tager sig selv alt for alvorligt.
-
@anport det er også en ikonisk scene. Det er så også meget fedt at filmen ikke tager sig selv alt for alvorligt.
@nickfrederiksen 100% enig