Mit SD kort på 256 GB kom i går med posten og jeg har nu masser af lagringsplads på min lille Lenovo Thinkpad.
-
Mit SD kort på 256 GB kom i går med posten og jeg har nu masser af lagringsplads på min lille Lenovo Thinkpad. Hurra!
I samme moment kan jeg se, programmet TimeShift fylder 29 GB på min interne harddisk - og jeg overvejer at slette hele programmet.
Det er vel ok, når jeg ikke som sådan eksperimenterer med terminal-kommandoer osv.? eller? -
Mit SD kort på 256 GB kom i går med posten og jeg har nu masser af lagringsplads på min lille Lenovo Thinkpad. Hurra!
I samme moment kan jeg se, programmet TimeShift fylder 29 GB på min interne harddisk - og jeg overvejer at slette hele programmet.
Det er vel ok, når jeg ikke som sådan eksperimenterer med terminal-kommandoer osv.? eller?@anport Ingen grund til at slette helt - du kan slukke backup'en og fjerne de enkelte backupsæt i programmet under Timeshifts indstillinger (så vidt jeg husker - det er et par måneder siden, jeg måslede med Mint)
-
@anport Ingen grund til at slette helt - du kan slukke backup'en og fjerne de enkelte backupsæt i programmet under Timeshifts indstillinger (så vidt jeg husker - det er et par måneder siden, jeg måslede med Mint)
@simonjust tak for feedback, jeg har netop slettet et 'image' på 30 GB og bedt TimeShift om at stoppe med at brænde fremtidige 'images'.
All is good