Hvilken forlystelsespark beskriver bedst din personlighed?
-
@anport Det' noller. Djurs Sommerland - det' feeeeeeeij. Husk røøøij maijkass.
-
@anport Det' noller. Djurs Sommerland - det' feeeeeeeij. Husk røøøij maijkass.
-
@anport Ting er slet ikke noller i Jylland, tror jeg - som ikke indfødt jyde er jeg ikke helt sikker.
Friheden er lidt som Tivoli, ikke så stort og lidt altmodisch, men hyggeligt. De har en del koncerter - mest for 60+ familien Danmark segmentet - og en masse blomsterkasser og sådan noget.
De fleste på den her side af Lillebælt har nok mere forhold til Djurs Sommerland eller måske Legoland.
Jeg tror i øvrigt ikke rigtigt jeg matcher nogle af dem - er der nogle forlystelsesparker der er lidt kværulantiske og ikke er glad for mange mennesker på ét sted?
@EvilCartyen @anport koncerter for 60+ segmentet, what

?? Det er da alle ungerne og forældre med børn og teenagere, der mest er til koncerter derude efter min erfaring.
Jeg passer i øvrigt heller ikke.
Jeg er absolut Legoland. -
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
@anport jeg er nok mere en nationalpark.
-
@anport jeg er nok mere en nationalpark.
@infonauten i Thy eller Tanzania?
-

?? Det er da alle ungerne og forældre med børn og teenagere, der mest er til koncerter derude efter min erfaring.
Jeg er absolut Legoland.Kan godt se at linuppet har ændret sig, i en periode var det bare meget Gnags, TV2, Sanne Salomonsen, osv.
Det er fint nok, men det appellerer klart mere til min svigermor end til mig og mine børn.
-

Jeg er absolut Legoland.@EvilCartyen @anport over halvdelen i min datters klasse (8-9-årige) med forældre har årskort til Friheden. Og vi tager typisk til fredagskoncert, opdager hvem af de andre der så tilfældigvis er der den dag, stiller os sammen i forældreflokken, og så kan børnene smutte, men skal altid være mindst 2 sammen
-
@anport Nok Legoland eller Universe.
-
@anport hvad med ingen?
-
@anport hvad med ingen?
@stigcq der er helt fint, Stig. Ingen går an