Internationale medier: “København er en af verdens fedeste byer!”
-
København:
-
København:
@anport det lugter jo af Jylominati

-
@anport det lugter jo af Jylominati

@klgn ha ha, jeg tror sgu’, de pengestærke købmænd fra Herning har sat sig tungt på drukindustrien i Gothersgade

-
København:
@anport Hvis Tofty og jeg drak alkohol, så skulle vi da helt sikkert besøge den jyske ambassade
! -
@anport Hvis Tofty og jeg drak alkohol, så skulle vi da helt sikkert besøge den jyske ambassade
!@svedigtype jeg blev også nysgerrig, da jeg så stedet i dag og det fik mig til at le/fnise
-
@svedigtype jeg blev også nysgerrig, da jeg så stedet i dag og det fik mig til at le/fnise
@svedigtype og Den Jyske Ambassade er stadig et 100 gange sjovere navn end f.eks megabaren Wall Sreet, som jeg også passerede forbi i dag

-
@svedigtype og Den Jyske Ambassade er stadig et 100 gange sjovere navn end f.eks megabaren Wall Sreet, som jeg også passerede forbi i dag

@anport Wall Street er jo bare et ulækkert navn, men til gengæld meget her-skal-jeg-fandme-aldrig-ind venligt ...

-
@anport Wall Street er jo bare et ulækkert navn, men til gengæld meget her-skal-jeg-fandme-aldrig-ind venligt ...

@svedigtype @anport da jeg var på handelshøjskolen var det Wall street folk hang ud på.
-
@svedigtype @anport da jeg var på handelshøjskolen var det Wall street folk hang ud på.
@svuorela @svedigtype ja, engang var det et supersmart sted, tror jeg nok. Alt der duftede bare lidt af New York var hot hot hot