nå, nye tider på Vimeo når jeg vil tilgå min konto.
-
nå, nye tider på Vimeo når jeg vil tilgå min konto. Det gider jeg sgu' da ikke ...
-
nå, nye tider på Vimeo når jeg vil tilgå min konto. Det gider jeg sgu' da ikke ...
@anport Ja, det føltes lidt som om det var den vej det gik, så jeg slettede min konto for en måneds tid siden. Kunne ellers godt lide Vimeo, bare det at det ikke var YouTube var et kæmpe plus.
-
@anport Ja, det føltes lidt som om det var den vej det gik, så jeg slettede min konto for en måneds tid siden. Kunne ellers godt lide Vimeo, bare det at det ikke var YouTube var et kæmpe plus.
@liebach det må være noget, de er blevet pålagt, ikke?
Tænker de bløder brugere med disse abenoder
-
@liebach det må være noget, de er blevet pålagt, ikke?
Tænker de bløder brugere med disse abenoder
@anport Hvorfor pålægge dem det, når alt der skal til er en CEO der får nok i løn til at han (det er altid mænd) kan komme ind i de der WhatsApp chats med milliardærerne og blive radikaliseret?
Det er virkelig sådan jeg tror det sker.
-
@anport Hvorfor pålægge dem det, når alt der skal til er en CEO der får nok i løn til at han (det er altid mænd) kan komme ind i de der WhatsApp chats med milliardærerne og blive radikaliseret?
Det er virkelig sådan jeg tror det sker.
@liebach R.I.P det frie internet
-
Jeg oplevede det også et par steder, slettede min konto med det samme.
Der er vel ikke andet for end at bygge vores eget, frie internet op.
-
Jeg oplevede det også et par steder, slettede min konto med det samme.
Der er vel ikke andet for end at bygge vores eget, frie internet op.
@EvilCartyen jeg har ikke oplevet det før end hertil morgen, men det er da bare dybt nederen ... øv altså. En selfie? De kan få et billede af min numse med nissehue på, kan de, lol
-
@EvilCartyen jeg har ikke oplevet det før end hertil morgen, men det er da bare dybt nederen ... øv altså. En selfie? De kan få et billede af min numse med nissehue på, kan de, lol
Ja, det er simpelthen for dumt. Heldigvis kan vi helt sikkert regne med at tyskerne ikke kommer til at hoppe med på bølgen, de er meget mere privatlivsfokuserede end de fleste andre kulturer.
Så vi må i gang med at bruge tyske tjenester!
-
@liebach R.I.P det frie internet
@anport Ja, delvist. Men der er jo ind til videre ikke noget der forhindrer os i stadig at bruge IRC, email, og lave små underlige personlige, eller upersonlige, websites. Det er der stadig alt sammen, til dem der har lyst at lege med.
-
@anport Ja, delvist. Men der er jo ind til videre ikke noget der forhindrer os i stadig at bruge IRC, email, og lave små underlige personlige, eller upersonlige, websites. Det er der stadig alt sammen, til dem der har lyst at lege med.
@liebach ja helt klart

-
@anport Kan Peertube bruges istedet?
-
@anport Kan Peertube bruges istedet?
@bklitj ja, helt sikkert. Jeg har blot en konto på Vimeo, som jeg ikke har brugt i en del år og ville flytte et par ting derfra over på PeerTube