Festivalen løber af stablen i næste weekend i Valbyhallen.
-
Festivalen løber af stablen i næste weekend i Valbyhallen. I en del år var jeg på gæstelisten og kom gratis ind.
Tiderne og holdet af arrangører er skiftet. Nu skal jeg betale entré og har derfor ikke været gæst længe. Men pludselig i morges fik jeg lyst til at kigge forbi om lørdagen og jeg tjekkede lige billetprisen … 165 kroner.
Det gider jeg altså ikke betale for blot at kigge lidt rundt i en hal i halvanden time - i øvrigt i noget der ligner en tegnefestival for børn. -
Festivalen løber af stablen i næste weekend i Valbyhallen. I en del år var jeg på gæstelisten og kom gratis ind.
Tiderne og holdet af arrangører er skiftet. Nu skal jeg betale entré og har derfor ikke været gæst længe. Men pludselig i morges fik jeg lyst til at kigge forbi om lørdagen og jeg tjekkede lige billetprisen … 165 kroner.
Det gider jeg altså ikke betale for blot at kigge lidt rundt i en hal i halvanden time - i øvrigt i noget der ligner en tegnefestival for børn.@anport Jamen det er skidegodt, hvis de kan tiltrække børn og børnefamilier. Der var en overgang, hvor tegneserier som medie og marked virkede meget lukket omkring et segment af 30+ årige. Og de (vi) indbudte gratister afspejlede den gruppe (med slagside til mænd).
Jeg har ikke svaret på CPH Comics' indbydelser det sidste årti, delvist af samme grund. En festival for børn og unge er heller ikke lige mig, men det er et publikum de gør klogt i at opdyrke.
-
@anport Jamen det er skidegodt, hvis de kan tiltrække børn og børnefamilier. Der var en overgang, hvor tegneserier som medie og marked virkede meget lukket omkring et segment af 30+ årige. Og de (vi) indbudte gratister afspejlede den gruppe (med slagside til mænd).
Jeg har ikke svaret på CPH Comics' indbydelser det sidste årti, delvist af samme grund. En festival for børn og unge er heller ikke lige mig, men det er et publikum de gør klogt i at opdyrke.
@fanden ja, mit blik flakkede tidligere hurtigt gennem de programsatte oplæg og workshops om lørdagen og den er go’ nok: 80% børneaktiviteter - lidt mangahalløj og så videre.
Altså naturligvis skal der være plads til de små poder, men jeg savner i den grad noget voksent indhold og gerne lidt mere udover en enkelt “talk” med Mike Diana. Til 165 kroner.