Jeg sov fra knap midnat til 7.30 uden at vågne op undervejs.
-
Jeg sov fra knap midnat til 7.30 uden at vågne op undervejs. Jeg er helt ør og langsom, kan slet ikke finde mig selv her til formiddag. Jeg er langsom og sløv og lidt ved siden af hele resten af verden. Søvn er underligt.
-
Jeg sov fra knap midnat til 7.30 uden at vågne op undervejs. Jeg er helt ør og langsom, kan slet ikke finde mig selv her til formiddag. Jeg er langsom og sløv og lidt ved siden af hele resten af verden. Søvn er underligt.
@IbenChristiane Årh, want! Jeg har sovet sammenlagt 19 timer i denne uge. Det dér søvn vil bare ikke rigtig indfinde sig for tiden … 🥱
-
@IbenChristiane Årh, want! Jeg har sovet sammenlagt 19 timer i denne uge. Det dér søvn vil bare ikke rigtig indfinde sig for tiden … 🥱
@bech jeg har heller ikke sovet overvældende i , ja altså årevis, men jeg kan slet heller ikke finde ud af det her med mere end syv timer sammenhængende. Jeg er fuldkommen træg.

-
Jeg sov fra knap midnat til 7.30 uden at vågne op undervejs. Jeg er helt ør og langsom, kan slet ikke finde mig selv her til formiddag. Jeg er langsom og sløv og lidt ved siden af hele resten af verden. Søvn er underligt.
@IbenChristiane Jeg dejsede om 22.30 i går aftes og sov i ét stræk til 5.30. Det bliver en lang halvdøsig fredag det her, det kan jeg godt mærke

-
@IbenChristiane Jeg dejsede om 22.30 i går aftes og sov i ét stræk til 5.30. Det bliver en lang halvdøsig fredag det her, det kan jeg godt mærke

@anport det er sjovt, som man kan blive helt flad af at sove.
-
@anport det er sjovt, som man kan blive helt flad af at sove.
@IbenChristiane jeg plejede at være en rigtig syvsover, det er først inden for det sidste halvandet år, jeg er begyndt at stå tidligt op. I "gamle" dage var kl. 7 umenneskeligt og kl. 9 var også ret så for meget tidligt på dagen
