Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Dagens kaninhul: Jeg har rodet rundt og intenst med Reaper (DAW/Linux) i 3-4 timer med hovedtelefoner på.

Dagens kaninhul: Jeg har rodet rundt og intenst med Reaper (DAW/Linux) i 3-4 timer med hovedtelefoner på.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
3 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
    anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
    anport@mastodon.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Dagens kaninhul: Jeg har rodet rundt og intenst med Reaper (DAW/Linux) i 3-4 timer med hovedtelefoner på. Jeg er spritny i klassen, så der er naturligvis en læringskurve. At undervise sig selv er ikke altid lige nemt og kan nogen gange forårsage et lille drys af hovedpine.
    Så nu gider jeg ikke mere for i dag ...

    mosgaard@uddannelse.socialM 1 Reply Last reply
    0
    • anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

      Dagens kaninhul: Jeg har rodet rundt og intenst med Reaper (DAW/Linux) i 3-4 timer med hovedtelefoner på. Jeg er spritny i klassen, så der er naturligvis en læringskurve. At undervise sig selv er ikke altid lige nemt og kan nogen gange forårsage et lille drys af hovedpine.
      Så nu gider jeg ikke mere for i dag ...

      mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
      mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
      mosgaard@uddannelse.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @anport det var da også imponerende. Reaper har heller ikke den blødeste læringskurve, men mulighederne er kæmpe.

      anport@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
      0
      • mosgaard@uddannelse.socialM mosgaard@uddannelse.social

        @anport det var da også imponerende. Reaper har heller ikke den blødeste læringskurve, men mulighederne er kæmpe.

        anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        anport@mastodon.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @mosgaard siden jeg røg af Windows har jeg ikke haft mit elskede Acid Pro 6.0 på PC’en, så jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert - jeg kunne dog godt forestille mig Reaper bliver min nye bedste ven på sigt 🙂

        1 Reply Last reply
        0
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes


        • Log ind

        • Har du ikke en konto? Tilmeld

        • Login or register to search.
        Powered by NodeBB Contributors
        Graciously hosted by data.coop
        • First post
          Last post
        0
        • Hjem
        • Seneste
        • Etiketter
        • Populære
        • Verden
        • Bruger
        • Grupper