Dagens kaninhul: Jeg har rodet rundt og intenst med Reaper (DAW/Linux) i 3-4 timer med hovedtelefoner på.
-
Dagens kaninhul: Jeg har rodet rundt og intenst med Reaper (DAW/Linux) i 3-4 timer med hovedtelefoner på. Jeg er spritny i klassen, så der er naturligvis en læringskurve. At undervise sig selv er ikke altid lige nemt og kan nogen gange forårsage et lille drys af hovedpine.
Så nu gider jeg ikke mere for i dag ... -
Dagens kaninhul: Jeg har rodet rundt og intenst med Reaper (DAW/Linux) i 3-4 timer med hovedtelefoner på. Jeg er spritny i klassen, så der er naturligvis en læringskurve. At undervise sig selv er ikke altid lige nemt og kan nogen gange forårsage et lille drys af hovedpine.
Så nu gider jeg ikke mere for i dag ...@anport det var da også imponerende. Reaper har heller ikke den blødeste læringskurve, men mulighederne er kæmpe.
-
@anport det var da også imponerende. Reaper har heller ikke den blødeste læringskurve, men mulighederne er kæmpe.
@mosgaard siden jeg røg af Windows har jeg ikke haft mit elskede Acid Pro 6.0 på PC’en, så jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert - jeg kunne dog godt forestille mig Reaper bliver min nye bedste ven på sigt
