To bros i det eg vil anslå er 10-11-årsalderen sit på bussen og diskuterer å gjere reform på busslinjene i Bergen slik at dei fungerar for ungdom.
-
To bros i det eg vil anslå er 10-11-årsalderen sit på bussen og diskuterer å gjere reform på busslinjene i Bergen slik at dei fungerar for ungdom. Dei har nokre openbare favorittar, og vil gjerne ha 3-bussen tilbake slik den var. “Love Bybanen, bro. Love.”
The kids are all right.
-
To bros i det eg vil anslå er 10-11-årsalderen sit på bussen og diskuterer å gjere reform på busslinjene i Bergen slik at dei fungerar for ungdom. Dei har nokre openbare favorittar, og vil gjerne ha 3-bussen tilbake slik den var. “Love Bybanen, bro. Love.”
The kids are all right.
@tanketom samferdsel bros
️
-
The kids are all right.
“Vi burde få gamle bussen tilbake. Ikkje di som e made in China. Boggi med ekstra skjerm midt i bussen, flere seter.” “De burde ha ny terminal på Sletten.” “Jaaa…”
-
@tanketom samferdsel bros
️
@eivind Desse to er ikkje dei verste byplanleggjarane i Bergen.
-
The kids are all right.
@tanketom har gode, gamle "tjommi" dødd ut? :'c
-
@tanketom har gode, gamle "tjommi" dødd ut? :'c
@makja Nja, eg vil seie at dei ikkje var tjommiar, dei var bros. Men det er nok fleire bros enn det er tjommiar no til dags.