Det der #torsdagstrivsel i dag er, at det faktisk bare har været en rar dag!
-
- En kløverspisende hare foran hoveddøren fra morgenstunden.
- en fin arbejdsdag med et godt møde med Det Kongelige Bibliotek.
- nåede også at gøre rent, sende en pakke, bage pølsehorn, vaske bil og køre på genbrugspladsen
- en hyggelig eftermiddag med pjat og udskåret frugt med Michelle og nogle søde beskeder fra kæresten, der er i Nørre Nissum.Og om lidt skal Michelle op af sit badekar, og vi skal have lasagne
Vi nåede faktisk OGSÅ at jeg læste lidt højt af Sigurd Barretts Danmarkshistorie, som vi lige er startet på (vi nåede til Bondestenalder), Michelle fik læst sine 20 daglige minutter, og vi fik spillet børne-Alias.
Som torsdag får den 10 ud af 10.
-
- nåede også at gøre rent, sende en pakke, bage pølsehorn, vaske bil og køre på genbrugspladsen
- en hyggelig eftermiddag med pjat og udskåret frugt med Michelle og nogle søde beskeder fra kæresten, der er i Nørre Nissum.Og om lidt skal Michelle op af sit badekar, og vi skal have lasagne
@MThaastrup Herligt! Vi har også fået lasagne, men det er til gengæld også den eneste lighed! Jeg har opnået utrolig lidt, bortset fra at komme hjem fra Japan (og det er jo heller ikke så dårligt, skulle jeg hilse og sige
).
-
@MThaastrup #torsdagstrivsel og #torskage (Er #torskage gået i glemmebogen?)
Jeg har haft en dejlig dag med masser af opgaver jeg har gidet. Min akilleshæl og sene er fuldstændig bombet. Så nu har jeg sat mig i sofaen (skrædderstilling.) og snart er der marmorkage på bordet. Den er købt og det er helt okay. Jeg er begyndt at hækle igen. Det kan godt være at det kun er to uger siden sidst men det er som at møde en kær ven efter lang tid. -
@MThaastrup Herligt! Vi har også fået lasagne, men det er til gengæld også den eneste lighed! Jeg har opnået utrolig lidt, bortset fra at komme hjem fra Japan (og det er jo heller ikke så dårligt, skulle jeg hilse og sige
).
@tanyakaroli Man skal lige bruge nogle dage på at lande i hjemmet igen - håber, at du er træt på den helt rigtige måde ovenpå en fantastisk tur!
-
@MThaastrup #torsdagstrivsel og #torskage (Er #torskage gået i glemmebogen?)
Jeg har haft en dejlig dag med masser af opgaver jeg har gidet. Min akilleshæl og sene er fuldstændig bombet. Så nu har jeg sat mig i sofaen (skrædderstilling.) og snart er der marmorkage på bordet. Den er købt og det er helt okay. Jeg er begyndt at hækle igen. Det kan godt være at det kun er to uger siden sidst men det er som at møde en kær ven efter lang tid.@mutter01 Jeg spiser jo ikke rigtigt kage andet end to gange om året, så jeg er vist ikke den rette at spørge om det
-
@mutter01 Jeg spiser jo ikke rigtigt kage andet end to gange om året, så jeg er vist ikke den rette at spørge om det
@MThaastrup æggekage?
-
@MThaastrup æggekage?
@mutter01 Måske et par gange om året
-
@mutter01 Måske et par gange om året
@MThaastrup Nu har vi jo pludseligt 11 høns, så det er æggekage et par gange om ugen. Det er godt vi er glade for æg her i huset.
-
@MThaastrup Nu har vi jo pludseligt 11 høns, så det er æggekage et par gange om ugen. Det er godt vi er glade for æg her i huset.
@mutter01 Og alm. tærter og pasta-tærte og små tartelet-tærter og egg fried rice og blomkålsgratin og spejlæg og fyldte omeletter og ...
-
@MThaastrup Øiiii. Glemte næsten dagens beste #torsdagstrivsel . Vi sad og ventede på fibermand skulle kommer og lægger fiber ind i huset. Omkring den tid han skulle være der ringede det på døren. DET var ikke fibermand. Derimod en ældre mand der dagligt kommer forbi. Vi har hilst på hinanden før. “Hvaa” siger han. “Har i hund, for den er ude nu.
Vi har ikke hund mere desværre.
Rundt om hjørnet, ud fra garagen dukker den sødest dansk/svensk hvid og brun plettede hund op. -
@tanyakaroli Man skal lige bruge nogle dage på at lande i hjemmet igen - håber, at du er træt på den helt rigtige måde ovenpå en fantastisk tur!
@MThaastrup egentlig føles det mere som træt på alle mulige forkerte måder (især er min mave helt i udu), men nu er jeg kravlet i seng og regner med at kunne sove snart.
Godnat, når du når dertil -
@MThaastrup Øiiii. Glemte næsten dagens beste #torsdagstrivsel . Vi sad og ventede på fibermand skulle kommer og lægger fiber ind i huset. Omkring den tid han skulle være der ringede det på døren. DET var ikke fibermand. Derimod en ældre mand der dagligt kommer forbi. Vi har hilst på hinanden før. “Hvaa” siger han. “Har i hund, for den er ude nu.
Vi har ikke hund mere desværre.
Rundt om hjørnet, ud fra garagen dukker den sødest dansk/svensk hvid og brun plettede hund op.@mutter01 Surprise
-
@MThaastrup egentlig føles det mere som træt på alle mulige forkerte måder (især er min mave helt i udu), men nu er jeg kravlet i seng og regner med at kunne sove snart.
Godnat, når du når dertil@tanyakaroli Oh no, maven skal tage sig sammen. Sov godt, Tanya - og håber at du vågner frisk som en havørn (nej, ikke "havørred", autocorrect, stop dig selv!) i morgen
-
@mutter01 Og alm. tærter og pasta-tærte og små tartelet-tærter og egg fried rice og blomkålsgratin og spejlæg og fyldte omeletter og ...
@MThaastrup Uhh. Elsker små tartelet tærter. Andre forstår dem ikke. Det er lang tid siden jeg har lavet dem, men check. På indkøbslisten.
-
@MThaastrup Uhh. Elsker små tartelet tærter. Andre forstår dem ikke. Det er lang tid siden jeg har lavet dem, men check. På indkøbslisten.
@mutter01 Jeg lavede dem som små pizzatærter med skinke og ost for nogle måneder siden til en buffet i forbindelse med et arrangement for børn og voksne i Michelles klasse.
De blev REVET væk - mest af børnene, sjovt nok
-
@mutter01 Surprise
@MThaastrup Ja……
Tager fat i den. Løfter den bare. Den er bare glad. Super ivrig. Takker den ældre herre og forsikre ham i at vi nok skal sørge for at den kommer hjem.
Heldgvis har den skilt med telefon nummer på. Hun kommer ind og er bare super glad og kælen. Vi ringer. Ejer er lige flyttet ind fire huse fra os.
Søde dejlige vovse hedder Tove og var nok på vej hen for at besøge den hund der dukkede op vores garage i forgårs. Så åbenbart er vi blevet central for bortløbne hunde. -
@MThaastrup Ja……
Tager fat i den. Løfter den bare. Den er bare glad. Super ivrig. Takker den ældre herre og forsikre ham i at vi nok skal sørge for at den kommer hjem.
Heldgvis har den skilt med telefon nummer på. Hun kommer ind og er bare super glad og kælen. Vi ringer. Ejer er lige flyttet ind fire huse fra os.
Søde dejlige vovse hedder Tove og var nok på vej hen for at besøge den hund der dukkede op vores garage i forgårs. Så åbenbart er vi blevet central for bortløbne hunde.@MThaastrup PS. Vi har fået en ny kunde til æg. Da Tove blev hentet spurgte hanom vi var dem med høns. Så var det jo ret oplagt at sige ja, vil du købe nogle æg.
-
@MThaastrup PS. Vi har fået en ny kunde til æg. Da Tove blev hentet spurgte hanom vi var dem med høns. Så var det jo ret oplagt at sige ja, vil du købe nogle æg.
@mutter01 He, bonuspoint for at finde hunden
-
@jenselbaek har du haft en dejlig dag også, så?
@MThaastrup Ja, det har jeg, men jeg husker hvor svært det var med familie og arbejde og en smule tid til sig selv.
-
@MThaastrup Ja, det har jeg, men jeg husker hvor svært det var med familie og arbejde og en smule tid til sig selv.
@jenselbaek Som (ufrivillig) aleneforælder bliver man spidskompetent i planlægning for at nå mest muligt. Jeg var altid god til at strukturere, planlægge og eksekvere, men det er blevet helt ekstremt de sidste tre år