Jeg har fødelsesdag i går og havde ønsket mig en robotstøvsuger der også kunne moppe gulv.
-
Jeg har fødelsesdag i går og havde ønsket mig en robotstøvsuger der også kunne moppe gulv. Det fik jeg så i går. Den har tømme og vandstation, kamera, Bluetooth og wifi. Alt det jeg egentligt er imod. Men….. Sidder jeg og følger kameraet på telefonen. Sidder jeg og følger ruten igennem huset. Ja, ja det gør jeg. Fandt et par briller under sofaen.
-
Jeg har fødelsesdag i går og havde ønsket mig en robotstøvsuger der også kunne moppe gulv. Det fik jeg så i går. Den har tømme og vandstation, kamera, Bluetooth og wifi. Alt det jeg egentligt er imod. Men….. Sidder jeg og følger kameraet på telefonen. Sidder jeg og følger ruten igennem huset. Ja, ja det gør jeg. Fandt et par briller under sofaen.
Status er er der er meget spindelvæv under møblerne.
-
Status er er der er meget spindelvæv under møblerne.
@mutter01 jeg ville sidde limet til den fucking skærm i dagevis!
Og tillykke med i går.
-
@mutter01 Tillykke. Og ja, det kan jeg godt forestille mig må være en anelse hypnotisk, ligesom de her langtidsvideoer fra tog, der kører igennem landskaber
-
@mutter01 jeg ville sidde limet til den fucking skærm i dagevis!
Og tillykke med i går.
@infonauten Mange tak. Ser du, robotten skulle jo frigive tid til at lave andre ting. Så som at sidde på og kigge på turen igennem huset. Eller anden f.eks. rengøring. I øvrigt har vi døbt den Meyer.
-
@mutter01 Tillykke. Og ja, det kan jeg godt forestille mig må være en anelse hypnotisk, ligesom de her langtidsvideoer fra tog, der kører igennem landskaber
@mjj Nemlig. Måske skulle jeg caste til YouTube.

-
Tillykke med i går

Og med det nye legetøj

Alt taget i betragtning så er det sgu lidt vildt hvad der kan lade sig gøre

-
Tillykke med i går

Og med det nye legetøj

Alt taget i betragtning så er det sgu lidt vildt hvad der kan lade sig gøre

@folfdk Mange tag. Det er lidt vildt. Og skræmmende. Men dejligt at få støvsuget og vasket mens jeg sidder ned røven I sofaen og hækler.
-
@folfdk Mange tag. Det er lidt vildt. Og skræmmende. Men dejligt at få støvsuget og vasket mens jeg sidder ned røven I sofaen og hækler.