Fra vores egen 'lille' verden
-
Så lykkedes det #cryptohagen her på Mastodon at runde 1.000 følgere - siden Maj 2022
Tak
til alle der følger og interagerer -
Så lykkedes det #cryptohagen her på Mastodon at runde 1.000 følgere - siden Maj 2022
Tak
til alle der følger og interagerer@cryptohagen Tak for at i findes.

-
Tak
til alle der følger og interagerer@cryptohagen stærkt gået! Og tak til jer for en god vinkel på nyheder som ellers går under radaren andre steder.
-
A alf149@social.data.coop shared this topic
-
Tak
til alle der følger og interagerer@cryptohagen og tak til @ovelarsen der har arbejdet for at dette ér lykkes.
-
Tak
til alle der følger og interagerer@cryptohagen tillykke!!
Jeg elsker jeres gode resuméer, men ville dog ønske at der var lidt færre indlæg fra jer.
Jeg kan ikke pege på præcis hvilke jeg kunne undvære, men der er lidt for mange, synes jeg, og jeg ender med at scrolle forbi uden at læse, og overvejer nogen gange at stoppe med at følge jer fordi det bliver uoverskueligt.
Jeg skriver ikke for at kritisere, men fordi det kan være at I kan bruge min oplevelse til inspiration
️ -
F folfdk@helvede.net shared this topic