Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Den her kommer lige som en #EnGodTing, selvom baggrunden egentlig er ret sørgelig.

Den her kommer lige som en #EnGodTing, selvom baggrunden egentlig er ret sørgelig.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
8 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
    tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
    tofticles@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Den her kommer lige som en #EnGodTing, selvom baggrunden egentlig er ret sørgelig.

Jeg ser en del standup - overvejende dansk - og har egentlig gjort det i en del år efterhånden. Nogle følger jeg aktivt, andre er sådan gledet lidt i baggrunden.

I dag ramte jeg så en jeg så for en del år siden og synes var ret sjov. Nu så jeg hans nye show - og shit mand, der var -intet- sket i materialet siden dengang - og jeg må have udviklet mine tanker for det var 100p cringe.

Så, yay mig?

tofticles@helvede.netT evilcartyen@mstdn.dkE 2 Replies Last reply
    0
    • tofticles@helvede.netT tofticles@helvede.net

Jeg ser en del standup - overvejende dansk - og har egentlig gjort det i en del år efterhånden. Nogle følger jeg aktivt, andre er sådan gledet lidt i baggrunden.

I dag ramte jeg så en jeg så for en del år siden og synes var ret sjov. Nu så jeg hans nye show - og shit mand, der var -intet- sket i materialet siden dengang - og jeg må have udviklet mine tanker for det var 100p cringe.

Så, yay mig?

tofticles@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

Jeg siger ikke, at jeg er helt med på noderne og woke med de unge, men jeg har da i det mindste fulgt med så godt jeg magter.

Det slående for mig er, at forskellen i hvor længe de har været i 'gamet' - altså mellem dem jeg stadig synes er sjove og dem der bare er .. ligegyldige, er ganske kort.

Uanset, så glæder det mig faktisk, at jeg har ændret smag og det giver mig kun mere lyst til at være nysgerrig.

suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
      1
      0

Så, yay mig?

evilcartyen@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
        evilcartyen@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
        evilcartyen@mstdn.dk
        wrote sidst redigeret af evilcartyen@mstdn.dk

@tofticles Jeg ser kun kvindelige standuppere, jeg synes ikke mænd er sjove.

Edit: Sf en semi-joke baseret på hvad folk tit siger om kvinder i comedy. Og så er der også en del sandhed i det, for det er længe siden jeg har grinet af en mandlig komiker...

tofticles@helvede.netT 1 Reply Last reply
        0
        • evilcartyen@mstdn.dkE evilcartyen@mstdn.dk

@tofticles Jeg ser kun kvindelige standuppere, jeg synes ikke mænd er sjove.

Edit: Sf en semi-joke baseret på hvad folk tit siger om kvinder i comedy. Og så er der også en del sandhed i det, for det er længe siden jeg har grinet af en mandlig komiker...

tofticles@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@EvilCartyen Jeg har nu stadig et par mandlige, som jeg synes er sjove.

Uanset, så får de (andre) en gang imellem lige chancen for at vise om de har flyttet sig, hvis de er røget på min parkeringsplads. Der skal være plads til at forbedre sig.

phloggen@expressional.socialP 1 Reply Last reply
          0
          • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world shared this topic

Jeg siger ikke, at jeg er helt med på noderne og woke med de unge, men jeg har da i det mindste fulgt med så godt jeg magter.

Det slående for mig er, at forskellen i hvor længe de har været i 'gamet' - altså mellem dem jeg stadig synes er sjove og dem der bare er .. ligegyldige, er ganske kort.

Uanset, så glæder det mig faktisk, at jeg har ændret smag og det giver mig kun mere lyst til at være nysgerrig.

suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
            suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
            suneauken@mastodon.world
            wrote sidst redigeret af suneauken@mastodon.world

@tofticles

Jeg har en næsten tilsvarende oplevelse. Der er en hel del komikere, jeg dårligt kan holde ud længere. Men når jeg tænker over det, har jeg i grunden aldrig helt kunnet holde dem ud; jeg har bare tidligere overbevist mig selv om, at jeg syntes de var sjove. Fordi jeg "jo ikke var snerpet" eller lignende.

0
            • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

@tofticles

Jeg har en næsten tilsvarende oplevelse. Der er en hel del komikere, jeg dårligt kan holde ud længere. Men når jeg tænker over det, har jeg i grunden aldrig helt kunnet holde dem ud; jeg har bare tidligere overbevist mig selv om, at jeg syntes de var sjove. Fordi jeg "jo ikke var snerpet" eller lignende.

tofticles@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@SuneAuken Jeg har det meget dobbelt med det. Der er ikke nogen tvivl for mig om, at jeg har ændret holdning til mange ting og er langt mere kompromisløs med hvad jeg synes er i orden.

Komikerne har for manges vedkommende været på samme rejse - og så er der klumpen af "Må man nu ikke siiiige noget?!?!" tilbage.

Jeg kan tilgive meget, så længe de sparker op ad - og bare -prøver- at følge med.

1 Reply Last reply
              1
              0

@EvilCartyen Jeg har nu stadig et par mandlige, som jeg synes er sjove.

Uanset, så får de (andre) en gang imellem lige chancen for at vise om de har flyttet sig, hvis de er røget på min parkeringsplads. Der skal være plads til at forbedre sig.

phloggen@expressional.socialP This user is from outside of this forum
                phloggen@expressional.socialP This user is from outside of this forum
                phloggen@expressional.social
                wrote sidst redigeret af

@tofticles @EvilCartyen

En ting der har overrasket mig (positivt), er hvor dybe nogle af de USAnske komikeres pod-casts er blevet.

Trevor Noah's "What now?" er hudløst (og morsomt!) i en grad jeg sjældent har oplevet før.

Start with the episode with Roy Wood Jr. for instance.

0
                • phloggen@expressional.socialP phloggen@expressional.social

@tofticles @EvilCartyen

En ting der har overrasket mig (positivt), er hvor dybe nogle af de USAnske komikeres pod-casts er blevet.

Trevor Noah's "What now?" er hudløst (og morsomt!) i en grad jeg sjældent har oplevet før.

Start with the episode with Roy Wood Jr. for instance.

tofticles@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af tofticles@helvede.net

@phloggen

Nu fik jeg set den med Roy - den er virkelig god! Trevor Noah var faldet lidt af min radar efter han forlod Daily Show, men har da nogle timer foran mig med What Now.

Tak for tippet!

@EvilCartyen

1 Reply Last reply
                  0
                  Svar
                  • Svar som emne
                  Login for at svare
                  • Ældste til nyeste
                  • Nyeste til ældste
                  • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld