En af mine studerende, @JulieRugaard, hoppede på Mastodon i dag, og ja kontoen ser anonym ud lige nu, men jeg ville synes, det var bragende sjov, hvis der pludselig var folk ovre hos hende.
-
@SuneAuken @JulieRugaard har Julie blå øjne? Eller har jeg bare dårlig humor?
Eeeeh ... jeg forstår ikke engang, hvad vitsen er, så jeg ved ikke, om din humor eller min opfattelsesevne er dårlig.
-
Eeeeh ... jeg forstår ikke engang, hvad vitsen er, så jeg ved ikke, om din humor eller min opfattelsesevne er dårlig.
@SuneAuken @JulieRugaard https://da.wikipedia.org/wiki/Julie_Rugaard - men sikkert bare en navnesøster
-
@SuneAuken @JulieRugaard https://da.wikipedia.org/wiki/Julie_Rugaard - men sikkert bare en navnesøster
Nej, det er hende.
-
Nej, det er hende.
Det var bare mig, som var svag i opfattelsen. Ikke første gang - helt sikkert ikke sidste.
-
Det var bare mig, som var svag i opfattelsen. Ikke første gang - helt sikkert ikke sidste.
@SuneAuken @JulieRugaard men uanset: velkommen.
-
@SuneAuken @JulieRugaard men uanset: velkommen.
@svuorela @SuneAuken
Jeg forstod godt vitsen

️
Tak for en meget fin modtagelse! -
@svuorela @SuneAuken
Jeg forstod godt vitsen

️
Tak for en meget fin modtagelse!@JulieRugaard @SuneAuken jeg ved ikke om joken blev bedre eller værre (eller bare udstiller mig som et fjols) af at jeg med studerende antog person i tyverne og ikke en omkring min egen alder. Men sådan er det.
-
@JulieRugaard @SuneAuken jeg ved ikke om joken blev bedre eller værre (eller bare udstiller mig som et fjols) af at jeg med studerende antog person i tyverne og ikke en omkring min egen alder. Men sådan er det.
@svuorela @JulieRugaard @SuneAuken du er ikke alene, Sune, jeg tænkte også straks på en person, der var blevet student for en sommer eller to siden

-
@svuorela @JulieRugaard @SuneAuken du er ikke alene, Sune, jeg tænkte også straks på en person, der var blevet student for en sommer eller to siden

@anport @svuorela @SuneAuken Den dag du holder op med at lære, begynder du at gentage - den fejl var jeg begyndt at begå. Hence Sune!
-
@anport @svuorela @SuneAuken Den dag du holder op med at lære, begynder du at gentage - den fejl var jeg begyndt at begå. Hence Sune!
@JulieRugaard @anport @svuorela
Jeg er god til at lære folk at begå nye slags fejl.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Jeg er god til at lære folk at begå nye slags fejl.
@SuneAuken @anport @svuorela Jeg giver flødeboller, hvis du kan lære mig en, jeg ikke allerede har begået. 🥳
-
@SuneAuken @anport @svuorela Jeg giver flødeboller, hvis du kan lære mig en, jeg ikke allerede har begået. 🥳
Hmmm ... hvordan viser man, at man har vundet lige dén udfordring? Og ønsker man egentlig at vinde den?
-
@JulieRugaard
Nu skal du huske, at hvis man tager med, så deler man ud til alle. Og der er omkring 800.000 på Mastodon. Det var nok lidt en fejl at love. Faktisk må det være en helt ny fejl, for du er først lige kommet. Og det var Sune der fik dig herind. Så...øhh...hvordan skal jeg sige det...
@SuneAuken @anport @svuorela -
@JulieRugaard
Nu skal du huske, at hvis man tager med, så deler man ud til alle. Og der er omkring 800.000 på Mastodon. Det var nok lidt en fejl at love. Faktisk må det være en helt ny fejl, for du er først lige kommet. Og det var Sune der fik dig herind. Så...øhh...hvordan skal jeg sige det...
@SuneAuken @anport @svuorela@notsoloud @JulieRugaard @anport @svuorela
Vrøvlehoved.

-
Hmmm ... hvordan viser man, at man har vundet lige dén udfordring? Og ønsker man egentlig at vinde den?
@SuneAuken @anport @svuorela hermed en slags bevisførelse for det dynamiske i genrer manifesteret i de to helt nye af slagsen: fejl man ønsker at begå og udfordringer man ikke ønsker at vinde. Halleluja

-
@SuneAuken @anport @svuorela hermed en slags bevisførelse for det dynamiske i genrer manifesteret i de to helt nye af slagsen: fejl man ønsker at begå og udfordringer man ikke ønsker at vinde. Halleluja

Helt klart i det mindste 1/2lelujah.