Kender I det når man vågner i dårligt humør uden helt at kunne forklare hvorfor?
-
@tanyakaroli Jeg vågner ind i mellem ekstra sur, trist eller decideret vred.
Jeg har et par gange kunnet kæde det sammen med noget, jeg har drømt. Så mon ikke dét ofte er årsagen?@Ellegaarddk Jeg er ret sikker på at der også har været ubehagelige drømme - der var i hvert fald noget om min længst afdøde far, men jeg kan ikke huske nogen detaljer. Og ofte er mine drømme udløst af noget jeg har oplevet, og det er så dér jeg rammer noget det er svært at gøre noget ved (en krise i min mands familie).
-
@tanyakaroli Nogle gange må man bare være i det, men det er træls!
@ondekvinde Ja, det virker i hvert fald ikke som noget der lige går væk med det første. Så nu må jeg hellere komme i gang med min morgenpilates, det plejer at hjælpe på det meste

-
@tanyakaroli Nogle gange må man bare være i det, men det er træls!
@tanyakaroli og jeg håber du får en god dag!
Det jeg egentlig ville sige er: det kender jeg godt. Der er sikkert en årsag, men for mig nytter det ikke at lede efter den, bedre at registrere, acceptere, sige pyt, nå.
Hvis jeg kan, lader jeg dagen starte ekstra roligt. Sidder og læser eller strikker eller glor ud af vinduet, og pludselig er jeg optaget af noget, og så kommer dagen i gang på en bedre måde
️ -
@tanyakaroli og jeg håber du får en god dag!
Det jeg egentlig ville sige er: det kender jeg godt. Der er sikkert en årsag, men for mig nytter det ikke at lede efter den, bedre at registrere, acceptere, sige pyt, nå.
Hvis jeg kan, lader jeg dagen starte ekstra roligt. Sidder og læser eller strikker eller glor ud af vinduet, og pludselig er jeg optaget af noget, og så kommer dagen i gang på en bedre måde
️@ondekvinde fine forslag! Det er også drømmen for i dag

-
Kender I det når man vågner i dårligt humør uden helt at kunne forklare hvorfor? Det føles ekstra frustrerende fordi man så heller ikke ved hvad man skal gøre ved det.
(Og de mulige årsager jeg kan komme på, er det svært at gøre noget ved. Suk)Nå, jeg håber I andre er vågnet til en dejlig fridag - og i godt humør

@tanyakaroli kender det godt, det er super træls. Fjernkram, håber det bliver bedre (det gør det som regel).
-
@tanyakaroli kender det godt, det er super træls. Fjernkram, håber det bliver bedre (det gør det som regel).
@infonauten Tak! Og ja, det gør det heldigvis

-
@infonauten (ikke at jeg er der endnu, men jeg tror det kommer)
-
Kender I det når man vågner i dårligt humør uden helt at kunne forklare hvorfor? Det føles ekstra frustrerende fordi man så heller ikke ved hvad man skal gøre ved det.
(Og de mulige årsager jeg kan komme på, er det svært at gøre noget ved. Suk)Nå, jeg håber I andre er vågnet til en dejlig fridag - og i godt humør

@tanyakaroli Håber at der kommer et vindpust, der blæser det dårlige humør væk
-
@tanyakaroli Håber at der kommer et vindpust, der blæser det dårlige humør væk
@jesper_linnet tak! Ja, en solvarmt pust at blæse det væk med, ville være rart

-

Åh ja. Kender det godt.
Mit eneste nogenlunde brugbare greb er at ordne NOGET, jeg gerne ville have ordnet. Nogle gange gør det noget godt for humøret.