Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion!
-
Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion!
️
Jeg skal til SDU i dag og havde planlagt bus til Hovedbanen i god tid, med hele 15 minutter til afgang. Bortset fra trafikhelvedet på Amager! Lige omkring Christianshavns Vold panikkede jeg over det og hoppede af bussen. For at nå til Hovedbanen i tide måtte jeg så småløbe resten af vejen (2 km) - og undervejs kunne jeg så konstatere at jeg snildt kunne have taget mindst et stop til, for der var busbane det næste stykke
️
Nu sidder jeg i en tilfældig vogn som jeg måtte kaste mig ind i lige inden afgang - men er heldigvis nogenlunde dampet af igen. Sikke en start på dagen! -
Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion!
️
Jeg skal til SDU i dag og havde planlagt bus til Hovedbanen i god tid, med hele 15 minutter til afgang. Bortset fra trafikhelvedet på Amager! Lige omkring Christianshavns Vold panikkede jeg over det og hoppede af bussen. For at nå til Hovedbanen i tide måtte jeg så småløbe resten af vejen (2 km) - og undervejs kunne jeg så konstatere at jeg snildt kunne have taget mindst et stop til, for der var busbane det næste stykke
️
Nu sidder jeg i en tilfældig vogn som jeg måtte kaste mig ind i lige inden afgang - men er heldigvis nogenlunde dampet af igen. Sikke en start på dagen!Dejligt med motion, men mindre dejligt med stress.
Og godt eksempel på at vi skal have busbaner flere steder!
Så må personbilerne have det hårdt imens
-
Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion!
️
Jeg skal til SDU i dag og havde planlagt bus til Hovedbanen i god tid, med hele 15 minutter til afgang. Bortset fra trafikhelvedet på Amager! Lige omkring Christianshavns Vold panikkede jeg over det og hoppede af bussen. For at nå til Hovedbanen i tide måtte jeg så småløbe resten af vejen (2 km) - og undervejs kunne jeg så konstatere at jeg snildt kunne have taget mindst et stop til, for der var busbane det næste stykke
️
Nu sidder jeg i en tilfældig vogn som jeg måtte kaste mig ind i lige inden afgang - men er heldigvis nogenlunde dampet af igen. Sikke en start på dagen!Åh, hvor jeg forstår.
Jeg hader hader hader HADER at være ved at komme for sent og er i den grad klar til at panikke. Ikke konstruktivt, men nogle gange effektivt.Godt, at du nåede det.
-
Dejligt med motion, men mindre dejligt med stress.
Og godt eksempel på at vi skal have busbaner flere steder!
Så må personbilerne have det hårdt imens
@folfdk Ja, klart fan af busbaner! Det føles ærligt talt som en kæmpe fryd at køre forbi alle de sure bilister - der er bare for mange steder hvor de smelter sammen med resten af trafikken og derfor går i stå.
-
Åh, hvor jeg forstår.
Jeg hader hader hader HADER at være ved at komme for sent og er i den grad klar til at panikke. Ikke konstruktivt, men nogle gange effektivt.Godt, at du nåede det.
@SuneAuken Det var angsten fra sidst jeg kom for sent til toget der sad i mig! SÅ frustrerende at stå hele vejen i bussen og kunne se uret ubarmhjertigt nærme sig afgang - og så løbe ned til perronen og se bagenden af toget forlade stationen!
Dengang var der en sød ung mand der kunne fortælle mig at der gik et andet tog mod Odense er kvarter senere. Det tog ham et par forsøg at trænge igennem til mig, for på det tidspunkt var jeg helt forvirret og ophidset