Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Er lige skredet hjem til onkel efter en kop kaffe og en pause.

Er lige skredet hjem til onkel efter en kop kaffe og en pause.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
folkekoefoed
3 Indlæg 2 Posters 5 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Er lige skredet hjem til onkel efter en kop kaffe og en pause. Gamle Sofus på 13 vil straks være med. Det er godt nok praktisk og rart (på mange måder) med god familie i Allinge, 100m fra begivenhederne. #folkeKoefoed

    nichni@mastodonapp.ukN 1 Reply Last reply
    0
    • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

      Er lige skredet hjem til onkel efter en kop kaffe og en pause. Gamle Sofus på 13 vil straks være med. Det er godt nok praktisk og rart (på mange måder) med god familie i Allinge, 100m fra begivenhederne. #folkeKoefoed

      nichni@mastodonapp.ukN This user is from outside of this forum
      nichni@mastodonapp.ukN This user is from outside of this forum
      nichni@mastodonapp.uk
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @Koefoed Dejlige billeder. Mærker man noget til uroen i SF?
      Fortsat godt folkemøde!

      koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
      0
      • nichni@mastodonapp.ukN nichni@mastodonapp.uk

        @Koefoed Dejlige billeder. Mærker man noget til uroen i SF?
        Fortsat godt folkemøde!

        koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
        koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
        koefoed@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @nichni jeg har ikke mærket noget til det men jeg går heller ikke til partipolitiske events (ikke af princip men det er bare ikke de mest spændende).
        Og tak.

        1 Reply Last reply
        0
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes


        • Log ind

        • Har du ikke en konto? Tilmeld

        • Login or register to search.
        Powered by NodeBB Contributors
        Graciously hosted by data.coop
        • First post
          Last post
        0
        • Hjem
        • Seneste
        • Etiketter
        • Populære
        • Verden
        • Bruger
        • Grupper