begyndte at læse Alle mørkets farver Umiddelbart lidt mærkeligt at man fra første afsnit får at vide hvad der skal ske.
-
begyndte at læse Alle mørkets farver
Umiddelbart lidt mærkeligt at man fra første afsnit får at vide hvad der skal ske.På den anden side sætter det gang i tankerne om hvorfor?
Hvad var det der gik forud? -
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
begyndte at læse Alle mørkets farver
Umiddelbart lidt mærkeligt at man fra første afsnit får at vide hvad der skal ske.På den anden side sætter det gang i tankerne om hvorfor?
Hvad var det der gik forud?Bogen er inddelt i mange kapitler. Rigtig mange. Nogle gange bare to sider lange.
Men så er der overordnede emner.Og jeg havde ikke forstået at den første side ikke afslørede hvad der skulle ske. Ikke helt i hvert fald, jeg var kommet til at lave nogle forkerte antagelser.
Jeg er fanget af historien, kan mærke menneskerne.
Og det frygtelige. Det er ikke en morsom eller glad bog.
—
Alle mørkets farver kapitel 123 -
Bogen er inddelt i mange kapitler. Rigtig mange. Nogle gange bare to sider lange.
Men så er der overordnede emner.Og jeg havde ikke forstået at den første side ikke afslørede hvad der skulle ske. Ikke helt i hvert fald, jeg var kommet til at lave nogle forkerte antagelser.
Jeg er fanget af historien, kan mærke menneskerne.
Og det frygtelige. Det er ikke en morsom eller glad bog.
—
Alle mørkets farver kapitel 123@folfdk@minreol.dk @folfdk@helvede.net Der er da mange romaner hvor man hurtigt får at vide hvad der skal ske. Handlingen beretter herefter hvordan man kommer frem til dette resultat, ofte ad snoede og mærkelige veje og sammentræf. Også film, jeg tænker umiddelbart på Amadeus, hvor man i første scene møder den vanvittige Salieri.
-
@folfdk@minreol.dk @folfdk@helvede.net Der er da mange romaner hvor man hurtigt får at vide hvad der skal ske. Handlingen beretter herefter hvordan man kommer frem til dette resultat, ofte ad snoede og mærkelige veje og sammentræf. Også film, jeg tænker umiddelbart på Amadeus, hvor man i første scene møder den vanvittige Salieri.
@mok0 @folfdk@minreol.dk
Ja, det er jo rigtigt nok.
.jeg tror bare ikke jeg havde forventet så stor en afsløring så tidligt, da jeg startede med at læse bogen.