Hmm.
-
Hmm. Det virker umiddelbart som om, vores køleskab synger på sidste vers. Der er begyndt at samle sig vand i bunden, dvs. det går i frostmodus, hvorefter temperaturen stiger igen og vandet på bagvæggen smelter.
Nuvel. Køleskabet stod her i sin tid, da vi købte lejligheden, så det er mere end 20 år gammelt.
Det står i et indbygget skab og må derfor max være 55 cm bredt.
De fleste moderne køleskabe er 60 cm. Gah. -
Hmm. Det virker umiddelbart som om, vores køleskab synger på sidste vers. Der er begyndt at samle sig vand i bunden, dvs. det går i frostmodus, hvorefter temperaturen stiger igen og vandet på bagvæggen smelter.
Nuvel. Køleskabet stod her i sin tid, da vi købte lejligheden, så det er mere end 20 år gammelt.
De fleste moderne køleskabe er 60 cm. Gah.@anport Så det er tid til at bygge lidt om i køkkenet også
-
De fleste moderne køleskabe er 60 cm. Gah.@anport ikke lige køleskabe, men for andre hvidevarer har jeg følt mig bedre behandlet af skousen end af power og elmutanten.
Men alle steder kan faktisk lidt mere i butikken end via deres hjemmeside. -
@anport Så det er tid til at bygge lidt om i køkkenet også
@fanden ha, ja, gad vide hvad der gemmer sig bag det der indbyggede skab? Døde fluer og fantapet med Twisted Sisters fra 80’erne?
-
De fleste moderne køleskabe er 60 cm. Gah.Er jeg den eneste der straks begyndte at synge 'Hvorfor det, hvorfor det?'...?
-
@anport ikke lige køleskabe, men for andre hvidevarer har jeg følt mig bedre behandlet af skousen end af power og elmutanten.
Men alle steder kan faktisk lidt mere i butikken end via deres hjemmeside.@svuorela ja, jeg har haft Skousen i tankerne, mest fordi Elmutantens latterlige eksterne montører sidst var seks uger om at tilslutte vores nye opvaskemaskine. Jøsses, det var en træls og frustrerende oplevelse.
-
@fanden ha, ja, gad vide hvad der gemmer sig bag det der indbyggede skab? Døde fluer og fantapet med Twisted Sisters fra 80’erne?
@anport Da jeg boede på Frederiksberg kom jeg til at kaste en stegepande lidt for resolut ind bag i køkkenskabet.
Der viste sig dels et par lag '50er- og '30er-tapet, avisark som var blevet brugt som grundtapet... Og isolationen under pudset var såmænd halm
Det var ret dyre andelslejligheder i pipkvarteret.
-
Er jeg den eneste der straks begyndte at synge 'Hvorfor det, hvorfor det?'...?
@EvilCartyen den sang kender jeg ikk’
-
@anport Da jeg boede på Frederiksberg kom jeg til at kaste en stegepande lidt for resolut ind bag i køkkenskabet.
Der viste sig dels et par lag '50er- og '30er-tapet, avisark som var blevet brugt som grundtapet... Og isolationen under pudset var såmænd halm
Det var ret dyre andelslejligheder i pipkvarteret.
@fanden den her bygning er også fra år 1900, så der er halm i murværket allevegne
-
@EvilCartyen den sang kender jeg ikk’
-
@EvilCartyen nå ja, den der …
-
De fleste moderne køleskabe er 60 cm. Gah.@anport og det er ikke bare udluft/vandings slangen som er stoppet? (det er min, og den har samme symptomer) og jeg skal lige finde en passende flaske renser/fleksibelt kabel. (sorry hvis dette er noget man tager for givet, det var ikke noget jeg selv vidste indtil fornyeligt)
-
@anport og det er ikke bare udluft/vandings slangen som er stoppet? (det er min, og den har samme symptomer) og jeg skal lige finde en passende flaske renser/fleksibelt kabel. (sorry hvis dette er noget man tager for givet, det var ikke noget jeg selv vidste indtil fornyeligt)
@boab jo, det er det muligvis, men bagvæggen går stadig i frostmodus hver anden dag og laver en tynd væg af is. Og jeg tænker nok også, at et 20-25 år gammelt køleskab måske bare burde udskiftes.