Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. SÅ er jeg på toget igen.

SÅ er jeg på toget igen.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
10 Indlæg 5 Posters 1 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

SÅ er jeg på toget igen. Har ikke varm drik med (og her er helt sikkert ikke kaffemenneske!) men har trods alt spist (se tidligere toot). Turen tager i dag 4t og jeg skal skifte i Fredericia. Måske til togbus. Det er heldigt, at jeg slet ikke er småtræt efter to dags lytning på konference. Haha. Tak og lov for internet og strøm og for at jeg i dag også slæber på en stor pakkekalender med bornholmske karameller — det bliver spændende hvor hel den er når jeg når Århus ca kl 23 😅

klgn@expressional.socialK koefoed@helvede.netK 2 Replies Last reply
    0
    • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

SÅ er jeg på toget igen. Har ikke varm drik med (og her er helt sikkert ikke kaffemenneske!) men har trods alt spist (se tidligere toot). Turen tager i dag 4t og jeg skal skifte i Fredericia. Måske til togbus. Det er heldigt, at jeg slet ikke er småtræt efter to dags lytning på konference. Haha. Tak og lov for internet og strøm og for at jeg i dag også slæber på en stor pakkekalender med bornholmske karameller — det bliver spændende hvor hel den er når jeg når Århus ca kl 23 😅

klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.social
      wrote sidst redigeret af

@Koefoed god tur hjem, Lone😊

koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
      0
      • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

@Koefoed god tur hjem, Lone😊

koefoed@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@klgn tak. Jeg har taget jahatten på. Særligt fordi i morgen tidlig skal jeg jo så ikke med tog for at komme hjem!

1 Reply Last reply
        0

koefoed@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

>nu, Fredericia. Skal være i samme tog og samme vogn, men vi får nyt tognummer OG jeg skal derfor skifte plads. Haha. Hele stillekupeen har lige flyttet sig nye steder hen (for der kommer jo altid nogle nye på som insisterer på deres specifikke sæde).
          Nå, men af en eller anden grund tager det 2t til Århus herfra, normalt tager det en time. Jeg er heldigvis kun næsten halvt færdig med mit arbejde så det passer nok meget godt. #livetootsfratogrejsen

trine_dk@helvede.netT 1 Reply Last reply
          0

>nu, Fredericia. Skal være i samme tog og samme vogn, men vi får nyt tognummer OG jeg skal derfor skifte plads. Haha. Hele stillekupeen har lige flyttet sig nye steder hen (for der kommer jo altid nogle nye på som insisterer på deres specifikke sæde).
            Nå, men af en eller anden grund tager det 2t til Århus herfra, normalt tager det en time. Jeg er heldigvis kun næsten halvt færdig med mit arbejde så det passer nok meget godt. #livetootsfratogrejsen

trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
            trine_dk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@Koefoed Hvis jeg havde bestilt en pladsbillet til toget, ville jeg definitv være en af de typer, der ville insistere på at sidde på præcis den plads der stod på min billet.
            Er der noget galt med det?

koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
            0
            • trine_dk@helvede.netT trine_dk@helvede.net

@Koefoed Hvis jeg havde bestilt en pladsbillet til toget, ville jeg definitv være en af de typer, der ville insistere på at sidde på præcis den plads der stod på min billet.
              Er der noget galt med det?

koefoed@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@Trine_DK nej. Det var bare fjollet at vi var 15 der skulle rykke rundt fordi vi allerede sad ned. Men vi gjorde det jo netop fordi vi nok alle som minimum selv ville have markeret, at vi havde den plads.

koefoed@helvede.netK ondekvinde@helvede.netO 2 Replies Last reply
              0

@Trine_DK nej. Det var bare fjollet at vi var 15 der skulle rykke rundt fordi vi allerede sad ned. Men vi gjorde det jo netop fordi vi nok alle som minimum selv ville have markeret, at vi havde den plads.

koefoed@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@Trine_DK >ofte inddrager jeg dog ikke min plads hvis der sidder nogen og der er god plads andre steder. Siger bare at den plads er min men nu sætter jeg mig et andet sted og kommer måske tilbage.

Togetikette er noget sært noget 🙂

1 Reply Last reply
                0

ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                  ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                  ondekvinde@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af

@Trine_DK @Koefoed Det er helt klart mere overskueligt og behageligt, hvis alle indfinder sig på rette plads - og lidt grinagtigt når 15 personer rejser sig, samler deres habengut og sætter sig på en anden plads i samme kupé 🤣

Men klart bedst sådan, selv kan jeg ikke rigtig slappe af, jeg sidder og venter på at nogen kommer og beder mig om at flytte mig …

trine_dk@helvede.netT 1 Reply Last reply
                  0
                  • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

@Trine_DK @Koefoed Det er helt klart mere overskueligt og behageligt, hvis alle indfinder sig på rette plads - og lidt grinagtigt når 15 personer rejser sig, samler deres habengut og sætter sig på en anden plads i samme kupé 🤣

Men klart bedst sådan, selv kan jeg ikke rigtig slappe af, jeg sidder og venter på at nogen kommer og beder mig om at flytte mig …

trine_dk@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@ondekvinde @Koefoed Nej, det er nok også sådan jeg har det, men var ikke lige klar over, om det var en irriterende måde at være på.

evilcartyen@mstdn.dkE 1 Reply Last reply
                    0
                    • trine_dk@helvede.netT trine_dk@helvede.net

@ondekvinde @Koefoed Nej, det er nok også sådan jeg har det, men var ikke lige klar over, om det var en irriterende måde at være på.

evilcartyen@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
                      evilcartyen@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
                      evilcartyen@mstdn.dk
                      wrote sidst redigeret af evilcartyen@mstdn.dk

@Trine_DK @ondekvinde @Koefoed

Synes bestemt ikke det er en irriterende måde at være på, det er jo din plads.

Det er til gengæld irriterende når folk sætter sig på min plads og derfor tvinger mig til at interagere med mennesker i det offentlige rum.

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.