Vi er allerede i lufthavnen, lige ved at tage flyet… hurhur.
-
Vi er allerede i lufthavnen, lige ved at tage flyet… hurhur. Jeg vil virkelig ikke af sted... 🥺🥺
-
Vi er allerede i lufthavnen, lige ved at tage flyet… hurhur. Jeg vil virkelig ikke af sted... 🥺🥺
@denlillefroe Hvor skal i hen?
-
@denlillefroe Hvor skal i hen?
@EvilCartyen Jeg er født i Barcelona og bor omkring 12 km derfra, i en by der hedder Badalona. Jeg er på vej hjem igen… Hvad skal man gøre!

-
@EvilCartyen Jeg er født i Barcelona og bor omkring 12 km derfra, i en by der hedder Badalona. Jeg er på vej hjem igen… Hvad skal man gøre!

@denlillefroe Ude godt men hjemme bedst, siger man på dansk

-
@denlillefroe Ude godt men hjemme bedst, siger man på dansk

@EvilCartyen Men hvis “hjemme” var i Danmark, ville det være endnu bedre, siger jeg!
haha -
@EvilCartyen Men hvis “hjemme” var i Danmark, ville det være endnu bedre, siger jeg!
haha@denlillefroe Er det ikke en mulighed? Det bør være relativt simpelt at flytte mellem to EU-lande hvis du kan finde et arbejde...
-
@denlillefroe Er det ikke en mulighed? Det bør være relativt simpelt at flytte mellem to EU-lande hvis du kan finde et arbejde...
@EvilCartyen Ja, ja. Faktisk har jeg boet 12 år i Tyskland! Pandemien rev dog planerne, og jeg besluttede at vende tilbage til Catalonien. Nu har jeg et godt job og økonomisk og følelsesmæssig stabilitet i Barcelona, og det gør det svært at tage beslutningen om at rejse igen. Alt forbliver en utopisk dansk drøm!

-
@EvilCartyen Ja, ja. Faktisk har jeg boet 12 år i Tyskland! Pandemien rev dog planerne, og jeg besluttede at vende tilbage til Catalonien. Nu har jeg et godt job og økonomisk og følelsesmæssig stabilitet i Barcelona, og det gør det svært at tage beslutningen om at rejse igen. Alt forbliver en utopisk dansk drøm!

@denlillefroe Ja, og måske det også er sjovere som en drøm
jeg drømmer om at bo i Paris, men hvis jeg gjorde det ville det sikkert blive hverdag og almindeligt meget hurtigt... -
@denlillefroe Ja, og måske det også er sjovere som en drøm
jeg drømmer om at bo i Paris, men hvis jeg gjorde det ville det sikkert blive hverdag og almindeligt meget hurtigt...@EvilCartyen Rigtigt, og alligevel ikke helt rigtigt! At bo i Berlin fik mig til at føle mig speciel hver dag! Nu, selvom jeg ikke fortryder at være vendt tilbage til Catalonien, er livet rutinepræget. Ja, det er livet!