Min søn har lavet et rød/grøn Magic dæk baseret på kortet Bard Class som bruger legendariske kort fordi man ved level to Bard Class kan spare 1/1 rød/grøn manna, og derfor spille de fleste kort uden at betale.
-
Min søn har lavet et rød/grøn Magic dæk baseret på kortet Bard Class som bruger legendariske kort fordi man ved level to Bard Class kan spare 1/1 rød/grøn manna, og derfor spille de fleste kort uden at betale.
Mega fedt!
Han har selv indkøbt kortene og har så nogle gange glemt at det giver mest mening at de er på engelsk.
Så der er tysk fransk og japansk imellem
Så jeg skal liiige have styr på sproget

Edit: til mig! Han har lavet det til mig
Vigtig detalje!@folfdk Sejt!
-
Ja!
Vi spillede lige et spil for sjov, og det var ret godt, jeg vandt i 4. Runde eller sådan noget, men var heldig med at trække de rigtige kort fra start

Det var så en julegave fra sidste jul, så lidt sent at de sådan ægte bliver overleveret (kortene var ikke nået at komme, og så har haft udfordringer med at bestille og få kort, og selvfølgelig også brugt tid på alle mulige andre ting som fylder)
@folfdk Årh, julegave fra sidste år, haha, det er sødt
Kan også være nogle af de menneskr jeg skal give gave må vente til næste år ...
Jeg har aldrig selv prøvet at spille magic, så kender ikke detaljerne for spillet, men har selvfølgelig hørt om det kva min foretrukne typer af mennesker 🤭
-
@folfdk Årh, julegave fra sidste år, haha, det er sødt
Kan også være nogle af de menneskr jeg skal give gave må vente til næste år ...
Jeg har aldrig selv prøvet at spille magic, så kender ikke detaljerne for spillet, men har selvfølgelig hørt om det kva min foretrukne typer af mennesker 🤭
*kravler ud fra under hans sten*
Var der nogen, der kaldte?
*skubber brillerne op og lykkes med at gøre brillerne om muligt endnu mere fedtede*
-
*skubber brillerne op og lykkes med at gøre brillerne om muligt endnu mere fedtede*
@tofticles *smelter*
Sorry not sorry @folfdk

-
@tofticles
Du må lige ind i kampen!
Selvfølgelig skal I da spille Magic
Cc @svedigtype
-
@tofticles
Du må lige ind i kampen!
Selvfølgelig skal I da spille Magic
Cc @svedigtype
Der er godt nok sket meget indenfor MtG siden jeg spillede 🫣. Sidste expansion jeg var med til var Ice Age...
-
Der er godt nok sket meget indenfor MtG siden jeg spillede 🫣. Sidste expansion jeg var med til var Ice Age...
Så kan du jo bare sidde og bappe på piben og sige "jo, i gamle dage da spillede vi med...."
-
Så kan du jo bare sidde og bappe på piben og sige "jo, i gamle dage da spillede vi med...."
@folfdk @tofticles @svedigtype spillede selv en del som barn, som teenager, og så her for nogle år siden samlede jeg det op igen og fik gang i det i min brætspilsklub.
Holder dog lige lidt pause igen, for de har lidt rigeligt travlt med at pushe nye sæt ud for tiden, så trænger lige til en puster.
-
@folfdk @tofticles @svedigtype spillede selv en del som barn, som teenager, og så her for nogle år siden samlede jeg det op igen og fik gang i det i min brætspilsklub.
Holder dog lige lidt pause igen, for de har lidt rigeligt travlt med at pushe nye sæt ud for tiden, så trænger lige til en puster.
@EvilCartyen @folfdk @tofticles Altså jeg har spillet Keyforge istedet for ... Nogle af jer der har spillet det?
-
@EvilCartyen @folfdk @tofticles Altså jeg har spillet Keyforge istedet for ... Nogle af jer der har spillet det?
@svedigtype @folfdk @tofticles nej, men også Richard Garfield der har designet det, mener jeg! Det skulle være fint men når man har 10.000 magickort og allerede er inde i det er et nyt samlekortsspil ikke lige oplagt, synes jeg.
Er det godt?
-
@svedigtype @folfdk @tofticles nej, men også Richard Garfield der har designet det, mener jeg! Det skulle være fint men når man har 10.000 magickort og allerede er inde i det er et nyt samlekortsspil ikke lige oplagt, synes jeg.
Er det godt?
@EvilCartyen Ja, min ex-mand havde så vidt jeg husker to flyttekasser (eller var det kun een
) med magic-kort, som han solgte til Faraos Cigarer, og så gik han over til Keyforge.Jeg synes det er okay, men kan jo så ikke sammenligne
-
@EvilCartyen Ja, min ex-mand havde så vidt jeg husker to flyttekasser (eller var det kun een
) med magic-kort, som han solgte til Faraos Cigarer, og så gik han over til Keyforge.Jeg synes det er okay, men kan jo så ikke sammenligne
@svedigtype @folfdk @tofticles jeg havde min kasse i kælderen i måske 15 år, og tænkte at jeg ville sælge dem da vi flyttede i hus. Så tænkte jeg at jeg ikke ville snyde mig selv, så ville ligne tjekke priser på dem.
Da jeg var færdig ville jeg ikke sælge dem mere