På min anden dag i modul 3 på sprogskolen sagde min lærer, at hun mente, jeg var mere på niveau med modul 4 end modul 3.
-
På min anden dag i modul 3 på sprogskolen sagde min lærer, at hun mente, jeg var mere på niveau med modul 4 end modul 3. Nu skal jeg lave en øveprøve for modul 4 derhjemme for at se, hvor langt jeg er kommet.
Jeg tror, dansk ligger mig godt.
-
På min anden dag i modul 3 på sprogskolen sagde min lærer, at hun mente, jeg var mere på niveau med modul 4 end modul 3. Nu skal jeg lave en øveprøve for modul 4 derhjemme for at se, hvor langt jeg er kommet.
Jeg tror, dansk ligger mig godt.
@Genstart Man får heldigvis mange ting "gratis" når man kommer fra tysk og ikke fx. arabisk - selvom der naturligvis stadig skal benhårdt arbejde til

Fik du noget ud af din Grundtvig podcast?
-
@Genstart Man får heldigvis mange ting "gratis" når man kommer fra tysk og ikke fx. arabisk - selvom der naturligvis stadig skal benhårdt arbejde til

Fik du noget ud af din Grundtvig podcast?
@EvilCartyen
Ja, det er meget nemmere for mig end for folk fra den arabiske verden.Podcasten var super. Endnu bedre var en tekst, vi læste om folkehøjskolebevægelsen og andelsbevægelsen. Jeg forstår Danmark meget bedre nu.