Der er sket det at jeg har fået konstateret kræft og jeg skal nok igennem en større operation som det tager lang tid at komme sig over, hvis alt går godt
-
Der er sket det at jeg har fået konstateret kræft og jeg skal nok igennem en større operation som det tager lang tid at komme sig over, hvis alt går godt.
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN min varmeste medfølelse
-
Der er sket det at jeg har fået konstateret kræft og jeg skal nok igennem en større operation som det tager lang tid at komme sig over, hvis alt går godt.
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN Det er jeg godt nok ked af at høre! Gode tanker herfra!
-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN det er jeg sgu ked af. Håber på kompetent og god behandling, færrest mulige smerter og gode folk omkring dig.
-
@Eg0nJN min varmeste medfølelse
-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN Det er jeg ked af at høre. Håber at operationen går godt.
-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN for pokker da, det var ikke aftalen! Jeg ønsker dig alt det bedste, Jakob.
-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN Det er jeg godt nok ked af at læse, Jakob. Jeg håber, behandlingen virker, som den skal

-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN ejforpokker
-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN Puha. Det er jeg ked af at høre. Bedste tanker herfra og håber behandlingen bliver god og effektiv
-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN
Det er lidt svær at holde sig munter med sådan en besked. Men enn spejder er sej og svær at slå af vejen.
Og uden hensyn til vejr og føre så drager vi ud på
spejdertur
Men jeg ønsker dig alt godt og god bedring. -
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.@Eg0nJN Det er jeg også ked af at høre. Jeg håber du får de bedste af de bedste til at passe på dig i sundhedssystemet, og masser af kærlighed og støtte fra familie og venner til at hjælpe navigere alt dette. Det er en dum klub at blive medlem af, men så har du mange klubmedlemmer til at heppe på dig.

-
Jeg skriver det fordi de ting jeg for tiden har lyst til at dele, også de positive, jo i høj grad er på den baggrund.Jeg skal ind og høre prøveresultater og hvilken operation/behandling de vil anbefale i dag. Jeg er lidt nervøs og trist.