@svedigtype har sat en PS5 til salg til en meget rimelig pris på brugt-bazar :)
-
@svedigtype har sat en PS5 til salg til en meget rimelig pris på brugt-bazar

https://www.brugt-bazar.dk/~svedigtype/fefa5052-c7ba-4f10-948d-36304af471f5
-
@svedigtype har sat en PS5 til salg til en meget rimelig pris på brugt-bazar

https://www.brugt-bazar.dk/~svedigtype/fefa5052-c7ba-4f10-948d-36304af471f5
@CarstenBoll Men hvorfor kan jeg dog ikke få den til at vise mine billeder
? Jeg har prøvet at uåloade dem tre gange ... -
? Jeg har prøvet at uåloade dem tre gange ...@svedigtype No idea... jeg har ikke haft problemet. Jeg kan kigge i loggen om der er noget ved lejlighed. Muligvis er det fordi der er en begrænsning på størrelsen?
-
? Jeg har prøvet at uåloade dem tre gange ...@CarstenBoll
OMG! I’m interested. @svedigtype Are you open to negotiate? -
@svedigtype No idea... jeg har ikke haft problemet. Jeg kan kigge i loggen om der er noget ved lejlighed. Muligvis er det fordi der er en begrænsning på størrelsen?
@svedigtype Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på det, det må ske mens du uploader og det er mange 10.000'er logentries tilbage.
Sig til hvis det sker igen, mit bedste bud er at billedet er for stort ift. min nginx-configuration. Tror ikke det er en decideret flohmarkt-ting.
-
@CarstenBoll
OMG! I’m interested. @svedigtype Are you open to negotiate?@camilobotero Not open to negotiate, no
It can be brought to Aarhus by personal transport, though, where you can pick it up at the university.
-
@svedigtype Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på det, det må ske mens du uploader og det er mange 10.000'er logentries tilbage.
Sig til hvis det sker igen, mit bedste bud er at billedet er for stort ift. min nginx-configuration. Tror ikke det er en decideret flohmarkt-ting.
@CarstenBoll Jeg tænkte på om størrelsen var et issue, jeg prøver at resize og forsøger igen

-
@CarstenBoll Jeg tænkte på om størrelsen var et issue, jeg prøver at resize og forsøger igen

@svedigtype Tjek, så holder jeg lige øje med loggen
-
@svedigtype Tjek, så holder jeg lige øje med loggen
@CarstenBoll Problemet sker allerede i upload processen, hvor den ikke viser fotoet. Størrelse er ikke problemet.