I næste uge befinder jeg mig i et sommerhus ved vandet i Klitmøller og jeg er allerede begyndt at få et lettere manisk forhold til vejrudsigten i Nordjylland.
-
I næste uge befinder jeg mig i et sommerhus ved vandet i Klitmøller og jeg er allerede begyndt at få et lettere manisk forhold til vejrudsigten i Nordjylland.
Jeg tjekker den HELE tiden …• Heldagsregn alle dage?
• Vindstød af stormstyrke?
• To dage med fuld sol … måske?Én ting er dog sikkert:
Jeg skal have et par varme uldtrøjer med i rygsækken … og en paraply. -
Jeg skal have et par varme uldtrøjer med i rygsækken … og en paraply.@anport En paraply? Ved vestkysten?
Tag regnbukser og regnjakke med og en varm sweater, så får du det dejligt og godt. Husk også en hue og vanter. Vi var på tur i søndags, og jeg havde som den eneste vanter med. Alle de længselsfulde blikke, min vanter fik - dem kan jeg faktisk sidde og varme mig lidt ved nu
-
Jeg skal have et par varme uldtrøjer med i rygsækken … og en paraply.Hvis du tager en paraply med til Klitmøller, skal du passe på de lokale ikke ser dig. Så bliver du til grin. Hvorfor? Fordi ALLE da ved at det altid blæser og dermed ikke kan lade sig gøre.
De siger også, at de aldirg har hørt om nogen som ikke er blevet tør igen
Kjøvenhavner, tænker de
-
@anport En paraply? Ved vestkysten?
Tag regnbukser og regnjakke med og en varm sweater, så får du det dejligt og godt. Husk også en hue og vanter. Vi var på tur i søndags, og jeg havde som den eneste vanter med. Alle de længselsfulde blikke, min vanter fik - dem kan jeg faktisk sidde og varme mig lidt ved nu
@anport regnbukser kan også komme til nytte i tørvejr, til at holde den bidende vind ude.
Vel ikke helt uden grund, at nogle kalder det "cold Hawaii"?
Cc @lottelythje -
Hvis du tager en paraply med til Klitmøller, skal du passe på de lokale ikke ser dig. Så bliver du til grin. Hvorfor? Fordi ALLE da ved at det altid blæser og dermed ikke kan lade sig gøre.
De siger også, at de aldirg har hørt om nogen som ikke er blevet tør igen
Kjøvenhavner, tænker de
@engedal ha ha, den er modtaget
️
-
Jeg skal have et par varme uldtrøjer med i rygsækken … og en paraply.@anport åh, det lyder nice! Det er et dejligt sted
️ god tur!
-
@anport regnbukser kan også komme til nytte i tørvejr, til at holde den bidende vind ude.
Vel ikke helt uden grund, at nogle kalder det "cold Hawaii"?
Cc @lottelythje@Chris @lottelythje nå ja, regnbukserne skal med i rygsækken selvfølgelig
️
-
@anport åh, det lyder nice! Det er et dejligt sted
️ god tur!
@aj42 tak
️ jeg glæder mig til at komme afsted og ud og få (vådt) sand mellem tæerne
-
Jeg skal have et par varme uldtrøjer med i rygsækken … og en paraply.@anport Selv om vejret er mindre godt, så er det stadig godt vejr til oplevelser og varm kakao og brætspil bagefter.
-
@anport Selv om vejret er mindre godt, så er det stadig godt vejr til oplevelser og varm kakao og brætspil bagefter.
@mutter01 præcis, det skal nok blive en fin tur, men bare én dag med lidt sol - please - så jeg kan få en kop morgenkaffe med solbriller på
-
@mutter01 præcis, det skal nok blive en fin tur, men bare én dag med lidt sol - please - så jeg kan få en kop morgenkaffe med solbriller på