"og ud af dette lyshav vil to stjernesten styrte mod jordkloden og dumpe ned i ødemarken.
-
"og ud af dette lyshav vil to stjernesten styrte mod jordkloden og dumpe ned i ødemarken.
Hvis du finder disse to stjernesten og du slår dem imod hinanden så vil du vække stenenes kraft og så kan du ønske dig alle de ting du vil, hvis du vil, for det kan let gå galt."
Må man godt gå lidt i barndom?

-
Hvis du finder disse to stjernesten og du slår dem imod hinanden så vil du vække stenenes kraft og så kan du ønske dig alle de ting du vil, hvis du vil, for det kan let gå galt."
Må man godt gå lidt i barndom?

@folfdk Øh. Ja??
Michelle og jeg er i gang med julekalender nr. 3 i år, og starter selvfølgelig nr. 4 i morgen
.Og jeg skal altså forsøge at starte på Matador som julekalender også i år!
-
@folfdk Øh. Ja??
Michelle og jeg er i gang med julekalender nr. 3 i år, og starter selvfølgelig nr. 4 i morgen
@folfdk Og nej, jeg behøvede ikke hashtag - jeg vidste fra første linje, hvilken julekalender det var

-
@folfdk Øh. Ja??
@MThaastrup åh ja Matador!
Den er dog blevet set så ofte herhjemme at det lidt er spild af tid at se den igen

-
@MThaastrup åh ja Matador!
Den er dog blevet set så ofte herhjemme at det lidt er spild af tid at se den igen

@folfdk Jeg har da også set den 117 gange. No problem

-
@folfdk Jeg har da også set den 117 gange. No problem

-
@folfdk Øh. Ja??
@MThaastrup @folfdk Vi er i gang med at finde ud af, om Jul på Slottet holder tempomæssigt til 9-årige Olivia...
-
@MThaastrup @folfdk Vi er i gang med at finde ud af, om Jul på Slottet holder tempomæssigt til 9-årige Olivia...
@mjj @folfdk
Den 9-årige og jeg har set Jul i Gammelby, Nissebanden (den første), og Julefeber. Og er over halvvejs med den gamle Valdes Jul, så vi må nok se den færdig forskudt af 2eren i morgen.Og så vil vi også nå den første Tinka (og den skal vi også se i Musikhuset søndag, men det ved Michelle ikke - det er hendes adventsgave
)