Jeg er blevet mere julepositiv med årene.
-
Men jeg er også kommet til den erkendelse, at gaverne fjerner al energi i det. Det glæder mig ikke at give dem efter skema, og det glæder mig mindre at få dem, end det burde.
Jeg er sådan set glad for at give og få gaver, men det her er bare en liste til afkrydsning. -
Men jeg er også kommet til den erkendelse, at gaverne fjerner al energi i det. Det glæder mig ikke at give dem efter skema, og det glæder mig mindre at få dem, end det burde.
Jeg er sådan set glad for at give og få gaver, men det her er bare en liste til afkrydsning.@mjj Jeg stoppede med at deltage i gavegivning og -modtagning, og det har gjort jul ret meget bedre for mig. Vil hellere give gaver spontant på andre tider af året, hvis det skal være.
-
@mjj Jeg stoppede med at deltage i gavegivning og -modtagning, og det har gjort jul ret meget bedre for mig. Vil hellere give gaver spontant på andre tider af året, hvis det skal være.
@marcusxms Der er en pointe dér. Og det kunne godt fungere at støde på en gave i oktober eller marts, som fik overskriften julegave
-
@marcusxms Der er en pointe dér. Og det kunne godt fungere at støde på en gave i oktober eller marts, som fik overskriften julegave
@mjj @marcusxms Vi ku' også flytte juleaften, så den passer med januarudsalget.. Meanwhile hos detailkæderne --->