Er med togbus.
-
Er med togbus. Eller rettere: står på 30. min og venter i kulden på Skanderborg station fordi togbus fra Århus ankom tidligere men mit tog videre går stadig først 7.34
Skulle have haft min flyverdragt på i dag! (I det mindste kan man købe varm drik i kiosken mens man venter og så fryser fingrene da ikke af så længe) #sjovmedTog #livetootsfratogrejsen -
Er med togbus. Eller rettere: står på 30. min og venter i kulden på Skanderborg station fordi togbus fra Århus ankom tidligere men mit tog videre går stadig først 7.34
Skulle have haft min flyverdragt på i dag! (I det mindste kan man købe varm drik i kiosken mens man venter og så fryser fingrene da ikke af så længe) #sjovmedTog #livetootsfratogrejsen@Koefoed God tur. Togbusser er træls!
-
Skulle have haft min flyverdragt på i dag! (I det mindste kan man købe varm drik i kiosken mens man venter og så fryser fingrene da ikke af så længe) #sjovmedTog #livetootsfratogrejsen@Koefoed men forestil dig lige at skulle håndtere flyverdragten i toget … Håber du er i toget nu, at det er varmt og at der er mere kaffe 🧡